Gå til innhold

CeBIT, dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, artig sted å være bla på atmosfæren, mye folk i år også. Har ikke funnet så veldig nytt i dag.. er jo begrenset hvor festlig det er å se mobiler med litt mer minne, litt bedre kamera, grafikk kort som er litt rastere, litt større disker, cpu'er med ørten kjerner osv osv.. men.. innimellom er det et og annet kult produkt. Forbausende mye fokus på DVB-T her synes jeg. Fujitsu-Siemens har mye kult på gang. Bla vannkjølte server rack. Nye FSC PDA'en så jo fin ut, og de kommer med AMD i den bitte lille 71XX pc'n (og fett docking system) Garmin viser mye kult også. Så en 24" fra Benq som var helt rå, vet ikke om den er ny, hakke sett den før jeg i alle fall.

 

Blir artig å følge HW og andre også, så man vet hva man skal kikke på.

Lenke til kommentar

På slike messer er noe gått tapt på veien :no: For 15 år siden lanserte mange skikkelige nyheter på selve messen, i tillegg kunne man kjøpe mange av nyhetene. Det var vel da det var stas å være på slike ting... ?? Var Cebit for 10 siden og industrimessa i fjor. I fjor var det ingen nyheter hos de firmaene jeg bruker produkter fra. Det er jo ingen vits om alt de har på messa har lagt info om på nettsidene De har i lang tid ? (Dette var ikke Cebit men industrimessa på samme sted, men trendene er det samme)

Det er nok mulig at internett hat tatt litt brodden av slike messer. Tror det er ekstremt viktig at de som stiller ut lanserer nyheter der, ikke bare det som ligger på de nettsidene de har (og har lagt en stund)...

 

Uansett er det fint å komme seg ut og treffe folk og føle atmosfæren (Munchnerhalle ) :thumbs: men hvert år blir fort kjedelig ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...