Gå til innhold

Artikler: Kraftkar fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, enda en med harddisk.. Trodde Samsung hadde en av verdens største flashfrabrikker, så at de ikke heller bruker flashminne synes jeg er rart.

 

Når de først har gitt den Windows Mobile 5.0, harddisk og fysisk størrelse er det rart de ikke også har tatt med WLAN og UPnP. Jeg mener, om jeg skal gidde å ha et monster av en telefon pga 8 GB HDD skal den kunne mer enn å spille musikk mer enn halvgreit. Når den ikke ser ut til å være en 100 % dedikert musikkmobil og mangler WLAN hadde jeg mye heller kjøpt en SE W950i.

Lenke til kommentar

Jeg vet det kommer masse N telefoner, bl.a så vil de komme i to versjoner fremover, en med GSM og en UMTS.

Har ikke sett bilde av denne arehei, på Cebit skjer det ikke noe spennende, (unntatt Samsung, Benq/S) men regn med masse series 60 andre halvår iår.

Nokia har vært diskre hittil iår, men det endrer seg.

Skal se hva jeg kan hoste opp.

Lenke til kommentar
Hei

i300 ble lansert i forrige uke på det norske markedet. Så nå er den her :)

Men det er ikke riktig at den var først med Windows Mobile 5, da den ikke kjører det i det hele tatt. Telefonen kjører 2003 versjonen av operativsystemet.

5718173[/snapback]

 

Hei

 

Jeg har nå rettet det du påpekte.

Men artikkelen sier at i300 ble presentert for omtrent ett år siden, ikke at den kom i salg så tidlig :)

 

Takk for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...