Gå til innhold

Ny beta av Windows Live Messenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter at jeg gikk over til Trillian har jeg ikke angret. Ingen vei tilbake!

 

Jeg har mistanke om at det nye designet vil gjøre MSN/Live Messanger ennå tyngre, spesiellt for pcer med integrert grafikk.

5684066[/snapback]

Det er vel ikke grafikken som det står på, det er vel heller RAM. Men det er jo godt mulig at det har en rolle også, men for meg høres det rart ut.

Lenke til kommentar

Dei kan vel berre gjere det so enkelt og lage fleire skins slik at vi får velge.. Det finst jo mange skins på internett, men MS kunne kanskje lage eit par dei og. Istanfor og tvinge vanlige brukare til eit skin.

Den gamle var iallefall ikkje fint!

Skal teste ut det nye..

 

Edit: Sitter no med nye msn.. Har brukt den eit par dager og liker det eg bruker. Fleire funksjoner, og ting er blitt ryddigare. Mykje beidre design ein på forje beta versjon!

Liker godt starten der vi logger inn. Oversiktlig og ryddig.

Blir små irritert over reklamen og at tabs er på høgre sida siden eg hadde endre dette på gamle msn. Men det er berre og vente tålmodig på ny patch.

Har ikkje hatt noken problem eller errors.

Endret av scorpion87
Lenke til kommentar

JEg bruker nå denne beta versjonen og liker den ikke, for det vises jo ikke om kontakten er pålogget eller ikke, alle er jo grønne, for du kan jo sende melding til de mens de ikke er pålogget, men alikavell hadde det vert fint om den kunne vist at de ikke var pålogget før du trøkker på dem..

 

Dessuten liker jeg ikke msn, for inni mellom er det ett eller annet som skjer på pc'n her, brått så bruker den opp til 75% av prossesoren min, og jeg har en intel pentium 4 3,4.. og jeg har 1024 i ram, så det burde da ikke vært noe problem, og da må jeg starte msn om igjen for att det skal bli bra igjen..

 

Er det noen andre typer msn versjoner som støtter cam og slikt? slik att jeg ikke lenger trenger å være avhengi av msn?

Lenke til kommentar

Jeg bruker heldigvis ikke MSN Messenger uannsett jeg. Ser ut som at jeg skal være glad for det i disse dager. Skjer da så mye rart med MSN fortia.

For det første sluker den CPU Kraften, for det andre dukker det opp SweetIM.exe innimellom. Nei huff. Har faktisk bare prøvd MSN Messenger 7.5 en gang jeg, selv ja, men må konfiguere den på andre maskina innimellom. Æsj, for en messenger.

Lenke til kommentar

jeg har jo delt opp mine kontakter i grupper, som f.eks, Dansker, svensker, nordmenn (da jeg har bod i alle de nevnte land, og bor i sverige nå) og familie og slike ting, da vises alle sammen grønne, så jeg ser ikke noe forskjell på om de er pålogget eller ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...