Gå til innhold

Mens vi ser frem til neste besøk i "Syndenes By".


Dotten

Hvilken forventninger har du til filmen?  

168 stemmer

  1. 1. Hvilken forventninger har du til filmen?

    • [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      94
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      42
    • [IMG]http://www.asjcollection.com/board/images/smilies/hmm.gif[/IMG]
      8
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      15
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      9


Anbefalte innlegg

post-15355-1140976867_thumb.jpg

 

It's one of those hot nights, dry and windless. The kind that makes people do sweaty, secret things. Dwight's thinking of all they ways he's screwed up and what he'd give for one clear chance to wipe the slate clean, to dig his way out of the numb grey hell that is his life. And he'd give anything. Just to cut loose. Just to feel the fire. One more time.

 

And then Ava calls.

 

post-15355-1140979026_thumb.jpgpost-15355-1140979049_thumb.jpgpost-15355-1140979062_thumb.jpg

 

Sin City var en annerledes film, som ble godt mottatt av publikum i 2005. Oppfølgeren er følgelig på vei, med nye historier som bygger på Frank Millers utgitte tegneserier. I tillegg til at han jobber med nye script som skal bli med i oppfølgeren. Hvem vil være med i oppfølgeren, hva vil den handle om og vil den være like appelerende som den første? Lite er kjent om oppfølgeren, noe som ikke er så overaskende da man knapt er begynt arbeidet med den. Denne tråden er for å informere-, diskutere- og komme med nyheter -om filmen mens vi alle venter.

 

 

Når kommer den?

 

De første ryktene ville ha det til at den kom i 2006, noe som viste seg å ikke stemme. De mest optimistiske sier utgangen av 2007, men mest sansynlig blir det nok på nyåret 2008

 

 

Hvem er med?

 

 

post-15355-1140979691_thumb.jpgpost-15355-1140979706_thumb.jpg

 

Vel, noen fra den første filmen vil ihvertfall returnere. Manute (spilt av Michael Clarke Duncan) vil returnere, samt tøffingen Marv(Mickey Rourke). Også Goldie/Wendy, Miho, Gail, Bob(Michael Madsen) og Shellie ryktes å komme tilbake. Om den nydelige Nancy (Jessica Alba) er med i oppfølgeren vites ikke, men hun er listet opp på IMDB.com. For de som så den første filmen vil det naturligvis bety at alt nok ikke nødvendigvis kommer i kronologisk rekkefølge, i forhold til den første. En ny sentral karakter i filmen er "Ava", en forførerisk og slu dame (som man er villig til å drepe for, som tittelen tilsier). Ryktene går når det kommer til hvem som skal få rollen. Siste som er nevnt er Angelina Jolie.

 

 

Hva handler den om?

 

Den skal i utganspunktet ta for seg historien "A Dame to kill for". Dwight (Clive Owen) opplever at Ava, som forlot han for en annen mann flere år tidligere, vender tilbake med et tilbud som er veldig fristendes. Men Ava har muligens ikke så edle motiver. Frank Miller har også uttalt at han skriver en ny historie som filmen også skal ta for seg. Den første filmen tok for seg tre historier, med hell. Så det blir nok minst to historier flettet inn i oppfølgeren også.

 

 

Annet

  • Om Frank Miller får de som han vil så blir det fem filmer.
  • Frank Miller jobber spesielt med en historie som skal ta for seg Nancy.
  • Det planlegges en egen Sin City tv-serie.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Annet

  •  
  • Om Frank Miller får de som han vil så blir det fem filmer.
     
  • Frank Miller jobber spesielt med en historie som skal ta for seg Nancy.
     
  • Det planlegges en egen Sin City tv-serie.
     

5669396[/snapback]

Dette kan kanskje ødelegge sjarmen over historiene. Masseprodusering av "kopier" av kvalitetsfilmer liker vi ikke.

 

 

Keep up the good work, Dotten. ;)

Lenke til kommentar

Tomat-Ulf enig med deg, men om Frank Miller tar med ro og jobber seriøs med 5 nye filmer (om det blir noe av det) Da vil jeg tro at det blir nice for oss. Men om han skynder seg og lager "drittvarer for å tjene penger" som EA pleier å gjøre da kan Sin City bare jogge hjem og vogge

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf enig med deg, men om Frank Miller tar med ro og jobber seriøs med 5 nye filmer (om det blir noe av det) Da vil jeg tro at det blir nice for oss. Men om han skynder seg og lager "drittvarer for å tjene penger" som EA pleier å gjøre da kan Sin City bare jogge hjem og vogge

5672200[/snapback]

Sant. Bare det ikke blir noe som Matrix triologien. Men Frank Miller er proff og vet hva han skal si ja til.

 

Jeg er glad bare det ikke kommer noe Sin City spill... (dog det kunne vært underholdene med noe GTA-aktig.

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf enig med deg, men om Frank Miller tar med ro og jobber seriøs med 5 nye filmer (om det blir noe av det) Da vil jeg tro at det blir nice for oss. Men om han skynder seg og lager "drittvarer for å tjene penger" som EA pleier å gjøre da kan Sin City bare jogge hjem og vogge

5672200[/snapback]

Sant. Bare det ikke blir noe som Matrix triologien. Men Frank Miller er proff og vet hva han skal si ja til.

 

Jeg er glad bare det ikke kommer noe Sin City spill... (dog det kunne vært underholdene med noe GTA-aktig.

5673375[/snapback]

 

Kan ikke tenke meg at Frank Miller begynner å rushe produksjon for å tjene penger. Med alt den mannen har skapt så bør han ha nok penger til å skaffe seg smør på bordet.

 

Off-topic: Men i disse dager driver filmatiseringen av Frank Millers "300" som tar for seg slaget mellom 300 spartanere og en persisk millionhær ved Termopyles. For de som finner dette interessant

Lenke til kommentar
Jeg syns Sin City var bra, men den var kanskje litt rusha. Istedenfor å bare gjøre det til action neste gang, så kunne det vært litt fett med noirangst og visceral spenning i tillegg.

5675272[/snapback]

 

Filmene er jo tatt rett fra tegneseriene, og jeg regner med at de holder seg til oppskriften, og ikke tar for mange krumspring fra tegneseriene. Og en av de historiene de filmatiserer nå, husker ikke navnet på den, er fantastisk. Gleder meg som en unge til 2`eren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det ryktes at Bruce Willis vil komme tilbake i rollen som Hartigan i en prequel til Sin City, men det vil ikke finne sted i oppfølgeren.

 

http://www.superherohype.com/news/sincitynews.php?id=4171

 

Det spekuleres i at en av grunnene til at man ventet med å starte innspillingen av oppfølgeren var at Rodriguez ønsker Angelina Jolie. Men hun er som kjent opptatt med å være gravid.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...