Gå til innhold

Søke etter en bruker i en tråd?


Anbefalte innlegg

Da jeg kom til å så vidt nevne at jeg kunne tenke meg å se noen bilder av en annen forumbruker fikk jeg tips om å søke nederst i tråden.

 

Dog fikk jeg ikke postene til denne personen, men fikk derimot sitater etc fra denner personen.

 

Er det mulig å søke etter en bruker i en bestemt tråd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg kom til å så vidt nevne at jeg kunne tenke meg å se noen bilder av en annen forumbruker fikk jeg tips om å søke nederst i tråden.

 

Dog fikk jeg ikke postene til denne personen, men fikk derimot sitater etc fra denner personen.

 

Er det mulig å søke etter en bruker i en bestemt tråd?

5644264[/snapback]

 

Den letteste (men dog litt tungvinte) måten er sikkert å lese alle innlegg av den personen ved å gå inn i profilen, og så : se denne brukerens innlegg (eller noe)

 

Litt kjipt seff, dersom vedkommende poster masse masse masse uinteressant, og det du leter etter som er interessant for deg befinner seg ett sted innimellom myyye annet :hmm:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Bare lurte på om det var mulig. Er ikke så viktig for meg at jeg ser gjennom AnAnAs sine poster. Stort sett svada der allikvel :p

 

He he, neida AnAnAs. (regner med ta du leser dette)

 

Linn: Fin hund. Tipper en dvergpincher?

5644311[/snapback]

 

Hadde vært hyggelig, men kunne gjerne tenke meg det bilde av deg som alle snakker om ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...