Gå til innhold

Høyere kvalitet på AMD-hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenker dette vil få konsikvenser for oss privatforbrukere med tiden også etterhvert, kompetansen og erfaringene som dannes fra dette kommer helt sikkert til å ta's i bruk i produksjonen av entry level kort til konsumenten.

 

kvaliteten på hovedkort løsningene har vært amd's største problem, i allefall har det vært min erfaring. (med hedelige unntak selvsagt)

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

"forutsigbarhet" - håper dette innebærer at de ikke bytte sokkel oftere enn enkelte bytter undertøy lengre...

 

En stor ting de kan gjøre for å øke kvalitetsinntrykket..."robuste" SATA porter, slik som man ser på Intel HK, men som jeg iallefall aldri har sett til ett AMD-basert hovedkort...

Lenke til kommentar
"forutsigbarhet" - håper dette innebærer at de ikke bytte sokkel oftere enn enkelte bytter undertøy lengre...

 

En stor ting de kan gjøre for å øke kvalitetsinntrykket..."robuste" SATA porter, slik som man ser på Intel HK, men som jeg iallefall aldri har sett til ett AMD-basert hovedkort...

5527082[/snapback]

 

Hjelper ikke om de setter aldri så robuste s-ata porter på hk'et... De jeg har knekt, har jeg gjort på hdd'n uansett..

 

Håper bare at dette vil gi bedre produkter..! Mer konkuranse for intel er jo heller ikke å forakte.. ;)

Lenke til kommentar
:yes: helt enig. Kvalitet over kvantitet. Betaler heller litt ekstra og får ett HK jeg ikke får ekstra jobb med å feilsøke og evt. bytte (med alt helvete det fører med seg av reinstallasjoner av windows o.l.) Hovedkort.

5527602[/snapback]

Joda, enig jeg også. Men jeg har hatt 1 hovedkort som måtte byttes og når det er en så "spesiell" del så blir det bare bestilt en helt ny pc. Det er 1340 maskiner i ad og det betyr av 1340 maskiner så er det 200 hardisker som har gått men bare 1 hovedkort. Riktig nokk bare intel men det har vel ikke noe med saken å gjør.

 

jeg selv har faktisk adlri hatt noe annet enn amd hjemme, dette er en positiv nyhet. ;)

Endret av z10an
Lenke til kommentar
Men da vil jo dette også bli dyrere?  Det er jo egentlig ikke bra...

5527344[/snapback]

 

det koster kanskje 10-20 kroner for å gå opp til førstesorterings komponenter, litt større kondensatorer, heavy duty kontakter osv. det kommer til å koste oss 50-100kr mer, noe jeg GLADLIG betaler det dobbelte av. er så stygglei av bruk og kast produkter made in china.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...