Gå til innhold

Dine meninger om The Strokes?

Kakofoni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det blir for mange like låter, hvertfall på "Is This It". Ble litt skuffa over plate nummer to "Room on Fire", men låta "Reptilia" er fantastisk. Den siste plata deres har litt annet "sound" enn tidligere og jeg liker den ganske godt. I små mengder så funker det for meg. Synes du absolutt bør sjekke de ut.

Skrevet (endret)

jeg syns det er bra musikk. har den nyeste cd'en. razorblade og you only live once er best... Helt grei cd, jeg hadde kjøpt den hvis du liker sånn musikk, jeg angrer ikke. Den er bare ikke fantastisk, som de færreste cd'er er

Endret av Odd-Frank
Skrevet

The Strokes er et av mine all-time favoritt 'ikke-metal' band (:p), og er det eneste vestlige rockbandet som faktisk har sjangs mot japansk rock. De har nesten helt perfekt rocke-sound. Fordi de klarer å beholde både den fuck-it-all følelsen som jeg syns rock skal ha, samtidig som sangene deres er rolige, avslappende og vakre.

"Is This It" knuser de andre platene langt til helvete, men "Room on Fire" og "First Impressions Of Earth" er jo alikevel gode.

• 1 år senere...
Skrevet

"Reptilia" er en utrolig dritbra, kjempetøff sang. Bortsett fra den sangen synes jeg The Strokes er litt kjedelig. Ikke helt min stil.

Skrevet

The Strokes har et unikt og interessant lydbilde. Jeg synes mange av deres sanger er underholdende, men har til dags dato ikke merket meg noen album av spesielt bra karakter... Sikkert et bra liveband.

• 8 måneder senere...
Skrevet (endret)

Dette bandet skuffa meg stort! "Is this it" er jo et gørrkjedelig album. Ikke én bra låt! Er det noen vits å sjekke ut "Room on Fire"?

Endret av flueprat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...