Gå til innhold

Hvor får man tak i plexi?


Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke å finne noe ordentlig svar på dette, men jeg lurte på hvor de solgte plexi? Jeg vet Clas Ohlson har men det er bare 20x30cm og det er jo altfor lite. Vet at ACRyan selger spesielt til casemodding. Men helt generelt hvor får man tak i en del plexi, må ikke være spesielt laga til casemodding. Og jeg tenker i Norge da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er prisen hos en glassmester da?Noen som vet?

5293073[/snapback]

 

det er forskjelig fra hver glassmester.

 

Men folkens, dette er et gamelt spørsmål som står svar på i faq'en.

 

OT: BTW så vil nok netshop slutte med ac ryan varer, siden de er så treg på leveranse. shg har alerde gjort dette.

 

Men du kan f-eks. få gratis avkapp hos glassmestern.

 

SJEKK FAQ'en FOR MER SVAR!

Lenke til kommentar
Men det står ikkenoe sted at det er å få kjøpt hos Netshop enda, hvis han ikke har oppdatert det, jeg svarte i FAQ'n og sa at man kunne kjøpe plexi på netshop, menhakke blit gjort på enda.. men dumt at de skal slutte da : ( hvor får man UV Plexi da??

5293595[/snapback]

 

Jeg bestilte UV Blått plexi glass og sort plexi i sta fra netshop...Så håper å få det innen helga for da skal jeg modde litt..

Lenke til kommentar
Men det står ikkenoe sted at det er å få kjøpt hos Netshop enda, hvis han ikke har oppdatert det, jeg svarte i FAQ'n og sa at man kunne kjøpe plexi på netshop, menhakke blit gjort på enda.. men dumt at de skal slutte da : ( hvor får man UV Plexi da??

5293595[/snapback]

Det står ikke på siden demmes tror jeg. Jeg fikk vite dette over tlf da jeg ringtre dem og hørte om lagerstatus på noen uv leds fra ac ryan. Og da sa han NEI! osv, vi kommer nok til å slutte å selge ac ryan varer.

 

Sånn som jeg forsto det så kommer varene til å bare forsvine elns.

Lenke til kommentar
Men det står ikkenoe sted at det er å få kjøpt hos Netshop enda, hvis han ikke har oppdatert det, jeg svarte i FAQ'n og sa at man kunne kjøpe plexi på netshop, menhakke blit gjort på enda.. men dumt at de skal slutte da : ( hvor får man UV Plexi da??

5293595[/snapback]

 

Jeg bestilte UV Blått plexi glass og sort plexi i sta fra netshop...Så håper å få det innen helga for da skal jeg modde litt..

5293633[/snapback]

:lol: hehe

Du ha bestilt helt det sammen som meg, bortsett fra noen cable sleeves da.

 

Skulle du bruke dette i fronten elns? link til prosjeket hvis det finnes?

Lenke til kommentar
Men det står ikkenoe sted at det er å få kjøpt hos Netshop enda, hvis han ikke har oppdatert det, jeg svarte i FAQ'n og sa at man kunne kjøpe plexi på netshop, menhakke blit gjort på enda.. men dumt at de skal slutte da : ( hvor får man UV Plexi da??

5293595[/snapback]

 

Jeg bestilte UV Blått plexi glass og sort plexi i sta fra netshop...Så håper å få det innen helga for da skal jeg modde litt..

5293633[/snapback]

:lol: hehe

Du ha bestilt helt det sammen som meg, bortsett fra noen cable sleeves da.

 

Skulle du bruke dette i fronten elns? link til prosjeket hvis det finnes?

5293759[/snapback]

 

Har ikke noe link til prosjekt...Men jeg skal bygge den ramma til radiatoren på toppen av kabinettet og den sorte skal jeg ha i side døra..

 

BTW: er det noen som har problem med at serveren til HW er overbelastet mye?

Lenke til kommentar

BTW: er det noen som har problem med at serveren til HW er overbelastet mye?

5293993[/snapback]

DET har jeg og!! Det er kjedelig, må vente hundre år før det kommer opp no, og når det første kommer opp, så kommer det at serveren er overbelastet...;S

 

lite tips: butikker bruker mye plexi i reklame stands, jeg har vært og fått en god del når jeg har hatt bruk for. Er bare å snike rundt og spørre.

 

Gratis er alltid best  :woot:

5294052[/snapback]

Den der var jo ikke dum den da ;) Må prøve dette en gang :)

Lenke til kommentar
Jeg klarte ikke å finne noe ordentlig svar på dette. Men helt generelt hvor får man tak i en del plexi, må ikke være spesielt laga til casemodding. Og jeg tenker i Norge da :p

5292825[/snapback]

Åjoda, det hadde du hadde du bare søkt! Hadde dette forumet hatt en moderator hadde denne posten blitt stengt.

 

Plexi er plexi, til moddig eller ikke.

 

BTW: Jeg har en plate plexi, UV-grønn som jeg fikk fra Netshop. Jeg kan godt ta noen bilder vis noen er veldig kåte på plexi ;)

Lenke til kommentar
Jeg klarte ikke å finne noe ordentlig svar på dette. Men helt generelt hvor får man tak i en del plexi, må ikke være spesielt laga til casemodding. Og jeg tenker i Norge da :p

5292825[/snapback]

Åjoda, det hadde du hadde du bare søkt! Hadde dette forumet hatt en moderator hadde denne posten blitt stengt.

 

Plexi er plexi, til moddig eller ikke.

 

BTW: Jeg har en plate plexi, UV-grønn som jeg fikk fra Netshop. Jeg kan godt ta noen bilder vis noen er veldig kåte på plexi ;)

5294727[/snapback]

knips et par bilder ;)

har aldrig sett uv grønn plexi før, tror jeg.

 

Men da blir det litt mer on topic da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...