Gå til innhold

Prison Break kommer på TV3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wohoo..?  Har ikke sett en dritt av den serien, kan muligens være verdt å få med seg siden "alle" skryter av den.

5273532[/snapback]

Den er ikke "muligens" verdt å få med seg, den er verdt å få med seg. Årets beste serie spør du meg.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Svært gode nyheter at Prison Break skal gå i Norge, dette er en virkelig god serie. Sa reklamen noe om tidspunktet? Litt kjipt at det er på TV3, ettersom jeg ikke har TV3 hjemme.

 

Edit: Sjekket på TV3s nettsider nå, første episode av Prison Break skal gå i januar.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Gleder meg litt da. Det er ikke så ofte det kommer en ny serie jeg synes det er verdt å bruke tid på (at jeg fremdeles ser på Angel er en annen sak..), men jeg har sett så mye positiv omtale av den både her og andre steder. Av erfaring forebeholder jeg meg litt skeptisk til jeg har sett litt av den da, men jeg likte f.eks. OZ, og "Prison Break" virker som et konsept jeg ikke har sett i noen TV-serie før.

Lenke til kommentar
Utrolig bra serie, nå har jeg jo sett alle episodene da, så da blir det litt overflødig at den går på tv, da blir den bare alt for POP.

5284441[/snapback]

 

Den blir jo ikke altfor POP for de som ikke har lastet det ned da?

 

Alle disse reklamene dere syter over ass. Jeg er bare takknemlig det ikke er som i USA jeg.

 

Jeg kan faktisk ikke fatte hvordan jeg klarer å se på tv der. En film kan vare glatt 3 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...