Gå til innhold

ATI sine nye drivere er ute, Catalyst 5.12


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DC!

 

:w00t:

 

Fra release notes

 

"The Catalyst® 5.12 software suite introduces dual core support for CPU bound cases. This feature provides improved graphics performance for DX 9 supported graphics adapters installed in systems running the Windows XP and Windows XP Professional x64 Edition operating systems. "

Lenke til kommentar
Tror jeg klarer meg med forrige versjon jeg. Vil ikke ha .net liggende på PC'n (100MB+ download), og heller ikke den superbloated Control Center skiten.

 

Kommer sikkert en CP-versjon også snart.

5271784[/snapback]

CCC er mye bedre en CC alså CCC har mere instillinger en CC

:p

 

CC er alså utdatert (har stått på ati.com også)

 

CC = Control Center

CCC = Catalyst Control Center

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg
Tror jeg klarer meg med forrige versjon jeg. Vil ikke ha .net liggende på PC'n (100MB+ download), og heller ikke den superbloated Control Center skiten.

 

Kommer sikkert en CP-versjon også snart.

5271784[/snapback]

 

.Net 1.1 som du trenger for å kjøre CCC er på 23.14 megabyte. Catalyst 5.12 er på 34.9 megabyte. Catalyst 5.11 med CP er på 25.8 megabyte. Driverene er altså faktisk større enn .Net 1.1.

 

Om CCC er bloated eller ikke skal jeg ikke si noe om, men å påstå at .Net har en nedlastning på 100+ MB er ganske drøyt.

Lenke til kommentar
er det noen med DC som har fått testa ut forbedring?? har jo lenge vært snakk om slike drivere :yes:

5272119[/snapback]

 

Veldig spent på DC resultata jeg også. Har bestilt meg en opteron 175, men det går vel enda ei stund til jeg får den. Mest spent er jeg jo da på BF2 :D

 

edit leif..

Endret av SuperFly
Lenke til kommentar
Jeg syns det er litt merkelig hvordan de, etter så lang tid, plutselig klarer å skvise 25% ut av Far Cry "just like that".

5272077[/snapback]

 

Merkelig....

 

Jeg får vel bare laste ned og prøve da. Hva mener de med 25% mer ytelse egentlig? 25% høyere fps? Teksturene forandrer seg neppe.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er litt merkelig hvordan de, etter så lang tid, plutselig klarer å skvise 25% ut av Far Cry "just like that".

5272077[/snapback]

 

Merkelig....

 

Jeg får vel bare laste ned og prøve da. Hva mener de med 25% mer ytelse egentlig? 25% høyere fps? Teksturene forandrer seg neppe.

5272227[/snapback]

 

Som det står så gjelder vel disse ytelsesøkningene KUN DC og HT cpu'er..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Hmm jeg har lest litt om hva slags drivere jeg kan bruke til mitt X700 mobility og da må jeg vel bruke omega drivere riktig?

 

Mobile driverne på ati.com støtter ikke fujitsu siemens :(

 

Men jeg satser på at disse omega driverne fungerer! (forresten hvor lenge tar det før de også blir 5.12? (5.11 for øyeblikket) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...