Gå til innhold

Ny kraftig og stillegående psu!


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt til å gå til anskaffelse av en ny psu, men trenger litt tips om hvilken jeg skal kjøpe. Jeg har sett på mist 500w og hiper 580w: https://prisguiden.no/produkt/33435

Jeg liker kablingssystemet med hiper, men er det en god psu ellers? Den må kunne drive et "high end" system uten problemer. Misten er visstnok veldig stillegående, men jeg liker ikke kablingssystemet. På tomshardware.com fikk hiper psuen failed på grunn av for høy spenning på 12v, men andre tester jeg har sett så har den klart seg fint.

 

Trenger derfor litt hjelp her, eventuelt forslag til andre psuer. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den NorthQ psuen virket litt tvilsom etter å ha lest erfaringene i prisguiden :hm: . Jeg heller fortsatt litt mot hiper psuen på grunn av kablingssystemet, og utseendet. Ingen som har erfaring med den, eller mist 500w? Også står det at det kun er èn pci-e kontakt. Vil det si at jeg ikke kan kjøre sli da? Begge grafikkortene i sli trenger vel strøm tilkoblet? Jeg har ingen erfaring med sli skjønner dere :blush: . Dessuten får jeg med en tøff boks med Hiper psuen :fun:

 

EDIT: Jeg sjekket siden dems og der står det at den er sli ready :dribble:

http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4b580.html

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

er ikke spesialist. men gå for hiper.. den sitter jeg og ser på selv og kan stolt bekrefte at den ikke høres når den står rett ovenfor min 120 mm kabinettvifte.

hiperen har vert den feteste ingrediensen i pcen min. alt følger med i en heftig kasse av en matbok/verktøyskrin. hiper er råsterk og leverer d du trenger av kraft. verfall for meg. eneste negative er at den står på 5 min etter at du har slått av pcen for å trekke ut varm luft.. men det trenger ikke være negativt.. hiper sitt ledningssystem er GENIALT!! alt du trenger+++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...