Gå til innhold

AGP er ikke død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel at de lanserer et kort som skal ta over for 6800 GT og Ultra og yter ca mellom de to kortene er jo ikke akkurat en snill gjerning. Hvis de ikke hadde gjort det så hadde jo Nvidia fått kallenavn etter seg så det smeller over. Det jeg ikke fatter er at ikke ATI kommer med en agp versjon av sine kort. De har jo alt og vinne og ingen ting til å tape på det.

Lenke til kommentar

Flott at de som har bra systemer med AGP kan få oppgradere uten å unødvendig bytte hele PC'en.

 

Jeg ser for meg hvis jeg kjøpte meg bil og året etterpå ble det sagt at alle vinterdekk som produseres fra nå av er i en annen størrelse og passer følgelig ikke din bil. Dermed må du bare kaste den gamle blien og kjøpe deg ny hvis du vil følge med i utviklinga.

 

Moralen er: Fleksibel oppgraderbarhet i lang tid er bra for oss kunder!

Lenke til kommentar
Nå ble jeg skuffet :(

 

Så for meg noe bedre AGP kort. Dvs bedre enn beste som finnes nå (6800 ultra eller X850XT PE). Ikke noe mellomklasse skit...

5168058[/snapback]

 

De beste kortene er ikke 6800Ultra og X850XT PE, men 7800GTX og 1800XT

5168097[/snapback]

 

SÅ LES TOPIC DA! Her er det snakk om AGP! ;) Hvis du har et 1800XT eller 7800GTX til AGP i baklomma - så ja takk! Men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Nå ble jeg skuffet :(

 

Så for meg noe bedre AGP kort. Dvs bedre enn beste som finnes nå (6800 ultra eller X850XT PE). Ikke noe mellomklasse skit...

5168058[/snapback]

 

De beste kortene er ikke 6800Ultra og X850XT PE, men 7800GTX og 1800XT

5168097[/snapback]

 

SÅ LES TOPIC DA! Her er det snakk om AGP! ;) Hvis du har et 1800XT eller 7800GTX til AGP i baklomma - så ja takk! Men jeg tviler.

5168124[/snapback]

 

ops, sorry :blush: . gikk lit fort i svingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...