Gå til innhold

Arendal-Grimstad på to minutter


Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt å håpte på at han egentlig skulle crashe og omkomme. Ren idioti.

5032428[/snapback]

 

Jaha? Dette så ut som om det var klokken fem på morgenen (høyre hjørne på speedometer er det noe som ligner på en digital klokke), han kjører en tohjuling på rundt 160 kilo pluss seg selv, rundt 80 kilo går vi ut i fra. I 250km/t er dette mye kraft, men det er det i en bil på 1200 kilo i over 100km/t og. Man gjør mye mer skade på andre med en bil enn en motorsykkel, i hvert fall på E18 der det ikke er fotgjengere å meie ned.

 

Siterer deg selv fra Siste Ordet 4:

 

Har aldri blitt tatt enda...syns det er rart...men men...hellet kan ikke vare evig...da ryker nok lappen også..

5010125[/snapback]

 

At dere håper han dør forstår jeg ikke.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Siterer deg selv fra Siste Ordet 4:
Har aldri blitt tatt enda...syns det er rart...men men...hellet kan ikke vare evig...da ryker nok lappen også..

5010125[/snapback]

At dere håper han dør forstår jeg ikke.

5032469[/snapback]

Så snakker man da om ikke DEN typen idiotkjøring men en 70-80 i en 60-sone.. Endret av B|Real
Lenke til kommentar

70-80 er da nok til å ta livet av noen, min gode mann. Du kjører et kjøretøy med mye større vekt og størrelse, og sjansen for at du treffer noen og skader de er mye større. I 60-soner risikerer du også at det går personer, eller syklister. Ingen av disse er tillatt på E18. Du er vel heller ikke ute og kjører da det er minst biler på veiene?

 

EDIT: 60-sone, ikke 70-80.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
70-80 er da nok til å ta livet av noen, min gode mann. Du kjører et kjøretøy med mye større vekt og størrelse, og sjansen for at du treffer noen og skader de er mye større. I 60-soner risikerer du også at det går personer, eller syklister. Ingen av disse er tillatt på E18. Du er vel heller ikke ute og kjører da det er minst biler på veiene?

 

EDIT: 60-sone, ikke 70-80.

5032477[/snapback]

Er nok å ta livet av en man ved å prate med han også...man kan skremme et menneske til døde hvis man er ueldig å sier BØ til en med hjertefeil...

Og greit, ser at du på død og liv skal ha rett i denne diskusjonen fredrik.

Lenke til kommentar

Står stor respekt av intelligensen hans. Ingen tvil om det. Her hersker det sunn fornuft. Og enda bedre er intelligensen som vises over her.

 

"jeg skal ha ha motosykkel. DEN SKAL JEG SLÅ!"

 

"Jeg vil slå den rekorden."

 

Men det er vel enda noen år til dere får slike krefter mellom bena på lovlig vis

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...