Gå til innhold

Nye fra Nokia: E60, E61, E70!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia's press release

 

Nevner stikkord i fleng:

Series 60 3rd Edition together with Symbian OS v. 9.1

3G

WLAN

Bluetooth

Infrared

USB 2.0

Internet (Voice over IP) phone calls

Push to talk

Mobile email solutions like BlackBerry Connect, GoodLink from Good Technology, Inc., Nokia Business Center, Seven Mobile Mail, Seven Always-On Mail and Visto Mobile.

 

Ellers oppsummerer de slik:

 

The Nokia E60: A classic design with unmatched voice features

The Nokia E61: Built for mobile email

The Nokia E70: The all-in-one messaging device

 

E70 ser ut til å være en eller annen klappsak med qwerty-tastatur.

 

Har ikke klart å finne bilder enda...

Lenke til kommentar

Hvorfor i **vete har ikke jeg fått noen mail fra Nokia om dette. Skulle da få pressemeldingene automatisk. Jaja.

 

Førsteinntrykket her er at E60 må være en nydelig telefon. De som ønsker det slipper kamera, men får WLAN, den fantastiske skjermen til N90, størrelsen til N70 osv.. Utrolig bra kombinasjon :) Den har også støtte for 16m farger i skjermen, men tviler på at man merker dette noe særlig.

 

Designet E70 har har jeg aldri hatt sansen for, men hvis de har laget dette ordentlig må det da være nyttig for mange. Også et godt kamera og nok en gang nydelig skjerm.

 

E61 ser veldig spennende ut. Så vidt jeg ser er det et nytt Symbian grensesnitt, men kanskje jeg tar feil. Ser i hvert fall bra ut, men noen som vet skjermoppløsningen?

 

Nokia beviser i dag at de nok en gang har så utrolig mye å by på. Veldig imponerende mobiler :)

 

edit: Oj oj, E60 er bare 16,9 mm tykk.

edit2: Oj oj oj, E61 er bare 14 mm tykk.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
edit2: Oj oj oj, E61 er bare 14 mm tykk.

:wow: Ja, definitivt oj oj oj. Men hvor har du fått den informasjonen fra?

 

Men er det ingen av disse som har kamera?

 

Forøvrig må de vel har funnet på noe kreativt med grensesnittet på E70 også, for der roteres jo skjermbildet 90 grader når du folder ut tastaturet...

Lenke til kommentar
Hvorfor i **vete har ikke jeg fått noen mail fra Nokia om dette. Skulle da få pressemeldingene automatisk. Jaja.

Fordi du sikkert, som meg, abonerer på pressemeldinger på Norsk.. vi er ikke så prioritert kan du si :(

 

Ay ay ay for noen telefoner... alt jeg klarer å si :dribble:

 

Her er pressemeldingen for oss nordmenn, Den Norske pressemeldingen :D

Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar

hva er batteritiden på E70 da tro? og er den mindre enn 6680 lukket, eller større?

 

Når man har koblet mobilen til adsl'en, kan man bruke joystikken som mus da? og resten av tastaturet som vanli tastatur?

Det hadde vært genialt!

Denne skal jeg bruke mot lefdals prisgaranti i sommer :p

 

Er så glad i dag.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
hva er batteritiden på E70 da tro? og er den mindre enn 6680 lukket, eller større?

Den er bittebitte litt mindre enn 6680. Ikke merkbar forskjell.

 

Batteritiden er oppgitt til Up to 7.2 - 9.3 days standby, og Up to 3.6 - 7.3 hours taletid. Den har et veldig kraftig batteri på 1150 mAh.

 

Alt dette kunne du selv sett ved å gå inn på siden til mobilen

www.nokia.com/phones/E70

 

Angående bruk som mus finnes det programmer som lar deg fjernstyre pc'en via mobilen, så ja, det bør funke om jeg har forstått deg rett.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se flere bilder av disse nokia telefonen. Som jeg skrev i noen andre innliegg her på forumet så syns jeg at de er kjempe stilige allle sammen. jeg holder ¨på å vurdere nye mobiltelfoner, for til våren skal jeg kjøpe meg en ny :D.

Endret av robot
Lenke til kommentar
Batteritiden er oppgitt til Up to 7.2 - 9.3 days standby, og Up to 3.6 - 7.3 hours taletid. Den har et veldig kraftig batteri på 1150 mAh.

Hadde jeg vært Øivind Dahle, så hadde jeg sagt noe sånt som "Den dagen en Symbian-mobil varer en hel uke på én opplading ved vanlig bruk, skal jeg kjøre Paris-Dakar på skateboard kun iført latex-BH og gamlehjemsbleie!"

 

:D

 

 

Men det er jeg ikke... ;)

Lenke til kommentar

E60 - ikke så veldig ny....?

 

Siterer Kozlov Alexey i Mobile-Review:

 

"During the Nokia conference, we clarified that the E60 is a copy of the N70 with a new display and no camera."

 

Ikke noe vondt om disse telefonene, men det meste er vel gammelt nytt i ny innpakning? Selvfølgelig er E60 en fin telefon, og spesielt skjermoppløsningen er spennende. Blir også interessant å se hvordan denne symbian versjonen ser ut...

 

Uansett, venter på 6280 :love:

Lenke til kommentar

Standby time Range

GSM Up to 7.2 - 9.3 days

TALK time

GSM Up to 3.6 - 7.3 hours

 

-------------------------------------

Men det er når man har GSM nett, men den blir jo kuttet veldig mye ned hvis det er UMTS nett.

 

Folk med 6680 hadde problemer med å ikke få skiftet nett fra UMTS. Så da blir batteritiden relativt mindre (mye mindre?).

Men er det noen med 6680 som har greid å skifte nett og skal det egentlig være noe problem? Eller var det bare en feil på akkurat den telefonen?

 

Kan ikke se at nokia har skrivd noe om det på sida deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...