Gå til innhold

Flerspiller i Liberty City Stories (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=03/10/2005 : 13:48] Typisk. Når Rockstar endelig blir så glupe at de faktisk implementerer Multiplayer, er de selvfølgelig så frekke at de kun gjør det på PSP. :hrm:

Etter som det som står på de offesielle sidene ser det ut som om multiplayer blir en helt annet opplevelse enn singelplayer, de har nok ikke fått til de de har sliti med i alle de senere gta-spilla.

 

Til deathmatch, team deathmatch og CTF finnes det langt bedre spill enn GTA(muligens ikke på psp, men på pc).

Lenke til kommentar

Rart at de ikke har lagt ved en racing-del på multiplayer. La brukeren selv opprette checkpoints og så dele sine egne race med andre, og så selvfølgelig kjør racet :)

 

Uansett; Bra, og veldig på tide at dette ble med i GTA-serien. Tar det nå som en selvfølge at neste "ordentlige" (PS3, PC eller lignende) GTA også før multiplayer. Noe annet hadde vært for dårlig etter det her.

Lenke til kommentar

Regner med jeg blir å gå til innkjøp av dette. Må få overtalt den ene av kompisene mine som har PSP om at han også må, slik at vi får testet dette sammen. Ser veldig lovende ut. GTA skuffer sjeldent, så jeg gleder meg. 4 November er da ikke såå lenge til ^^

Lenke til kommentar
[iC' date=04/10/2005 : 06:45]
Rart at de ikke har lagt ved en racing-del på multiplayer. La brukeren selv opprette checkpoints og så dele sine egne race med andre, og så selvfølgelig kjør racet :)

Hvem sa at det ikke var lagt med racing-mode? Jeg er nok temmelig sikker på at en av de SYV modusene handler om bil-kappløp. ;)

Jeg som ikke leste artikkelen godt nok. Du har nok rett :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...