Gå til innhold

Thunderbird med kalender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker selv Sunbird 0.2 på laptopen min. Den holder styr på lekser, innlevering og prosjekter samt hvilke fag jeg har til en hver tid. Kjempegreit. Fremover vil det komme funksjoner som f.eks. "send varsel til e-post" og noe annet stæsj som ikke er så viktig. Til å bare være i 0.2 funker Sunbird utrolig godt, og har ikke hatt noen store problemer med det, det eneste må kunne sies å være unødvendig høy ressursbruk fra programmet.

Lenke til kommentar

Sunbird, det skal jeg notere meg. En uavhengig kalender altså..

 

Er Sunbird ordentlig bra i sammenlikning med andre slike produkter? Kan en synkronisere mot noen online tjenester som for eksempel calendar.yahoo.com og tilsvarende tjenester? :roll:

 

Kan være greit å ha kalenderen sin online. Eller kan en logge seg inn på en slags server med Sunbird eller på Sunbird utenifra når en besøker Internett på kafeteriaer og liknende?

Lenke til kommentar

Noen som har fått sunbird til å funke med rainlendar og outlook på en tilfredstillende måte?

 

Jeg bruker rainlendar så jeg altid har kalender en tilgjengelig ved et øyekast, men bruker outlook til å legge inn ting i, fordi den lar seg synke med telefonen min.

 

Så i roadmap at de ønsker å få til syncing med telefoner og pda'er senere.. får jeg til å synce med mobiltelefonen har jeg en mindre grunn til å ha outlook på maskina. (da er vel eneste grunnen telenor sin sms plugin for outlook :roll: )

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Noen som har fått sunbird til å funke med rainlendar og outlook på en tilfredstillende måte?

 

Jeg bruker rainlendar så jeg altid har kalender en tilgjengelig ved et øyekast, men bruker outlook til å legge inn ting i, fordi den lar seg synke med telefonen min.

 

Så i roadmap at de ønsker å få til syncing med telefoner og pda'er senere.. får jeg til å synce med mobiltelefonen har jeg en mindre grunn til å ha outlook på maskina. (da er vel eneste grunnen telenor sin sms plugin for outlook :roll: )

Problemet er at alt er laget for å synce med outlook. FMA, iTunes, osv. osv.

 

Selv telefonprodusentene legger med programvare for å synce med, gjett tre ganger, outlook...

 

Av og til blir man litt oppgitt...Hvis verden ennå ikke har oppdaget det: Folk er lei av microsoft standarder som tvinger folk til å bruke programmer som ikke gjør det man vil at de skal gjøre!

 

Me out.

Lenke til kommentar
Noen som har fått sunbird til å funke med rainlendar og outlook på en tilfredstillende måte?

 

Jeg bruker rainlendar så jeg altid har kalender en tilgjengelig ved et øyekast, men bruker outlook til å legge inn ting i, fordi den lar seg synke med telefonen min.

 

Så i roadmap at de ønsker å få til syncing med telefoner og pda'er senere.. får jeg til å synce med mobiltelefonen har jeg en mindre grunn til å ha outlook på maskina. (da er vel eneste grunnen telenor sin sms plugin for outlook  :roll: )

Problemet er at alt er laget for å synce med outlook. FMA, iTunes, osv. osv.

 

Selv telefonprodusentene legger med programvare for å synce med, gjett tre ganger, outlook...

 

Av og til blir man litt oppgitt...Hvis verden ennå ikke har oppdaget det: Folk er lei av microsoft standarder som tvinger folk til å bruke programmer som ikke gjør det man vil at de skal gjøre!

 

Me out.

Hjertens enig! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...