Gå til innhold

Kan du drifte Battlefield 2-server? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er sikkert kjempeslem som foreslår dette, men jeg synes at den serveren skulle bli passordbeskyttet, og at passordet skulle stå på forsiden.

På denne måten blir det mest Gamer-folk inne på serveren (selvfølgelig, hvem som helst kan jo komme på hovedsiden og se passordet, men det ville like vel bli en betydelig større bestand av Gamer-folk der inne, og ikke masse akndre folk).

 

Selv synes jeg ikke dette høres ut som et forslag som vil slå igjennom (dere Gamer-folk er alt for lite slemme! :p ), men jeg tror faktisk at det kunne fungere.

Lenke til kommentar
[iC' date=30/06/2005 : 23:23] Ja, jeg er sikkert kjempeslem som foreslår dette, men jeg synes at den serveren skulle bli passordbeskyttet, og at passordet skulle stå på forsiden.

På denne måten blir det mest Gamer-folk inne på serveren (selvfølgelig, hvem som helst kan jo komme på hovedsiden og se passordet, men det ville like vel bli en betydelig større bestand av Gamer-folk der inne, og ikke masse akndre folk).

 

Selv synes jeg ikke dette høres ut som et forslag som vil slå igjennom (dere Gamer-folk er alt for lite slemme! :p ), men jeg tror faktisk at det kunne fungere.

Selvføgelig er vi (i allefall jeg) enige i det forslaget :yes:

 

EA kan kanskje bli litt kranky anngående ranking på serverne da men...

Lenke til kommentar

Fint med tilbakemeldinger og forslag, men for ordens skyld er det fint om vi i akkurat denne tråden forholder oss til tema: Søken etter driftere til spillservere. Forslag og tilbakemeldinger på servere kan vi ta etterhvert, i en annen tråd. På forhånd takk for at dere tar hensyn til dette.

Lenke til kommentar
Hva skal til for å drifte en bf2-server?

Programvare? (gratis?)

OS?

lenke?

Dette høres morro ut.

Kan dere ikke skrive litt om hva slags kvalifikasjoner dere er ute etter?

Operativsystem er Windows 2003 Server, som beskrevet i artikkelen.

 

Serverklienten er gratis, og lastes ned herfra: http://www.eagames.com/official/battlefiel...s/downloads.jsp (det er ikke installasjonen av serverklienten vi trenger hjelp til)

 

Ellers er jeg usikker på hva mer jeg kan si om kvalifikasjoner annet enn det som står i artikkelen.

Lenke til kommentar
[iC' date=30/06/2005 : 22:23] Ja, jeg er sikkert kjempeslem som foreslår dette, men jeg synes at den serveren skulle bli passordbeskyttet, og at passordet skulle stå på forsiden.

På denne måten blir det mest Gamer-folk inne på serveren (selvfølgelig, hvem som helst kan jo komme på hovedsiden og se passordet, men det ville like vel bli en betydelig større bestand av Gamer-folk der inne, og ikke masse akndre folk).

 

Selv synes jeg ikke dette høres ut som et forslag som vil slå igjennom (dere Gamer-folk er alt for lite slemme! :p ), men jeg tror faktisk at det kunne fungere.

Jeg er helt uenig, når jeg vil spille så vil jeg ikke bruke tiden på å finne noen passord, jeg vil ha det så enkelt som mulig! :mad:

Lenke til kommentar

Skulle gjerne gjort det da jeg har hatt dedikerte raven shield og rainbow 6 servere.. + jeg spilte en del bf vietnam :)

 

Bare synd jeg ikke har PC til å kjøre BF 2. Men får jeg det så tar jeg jobben.

 

Men hvorfor ikke kjøre Linux på denne maskinen?

Lenke til kommentar

Linux servern har en bug for øyeblikket som gjør at warping forekommer på de mest ubelelige tider, hvis noen her har spilt på Battlefield.no sine linux servere så skjønner dere hva jeg mener.

 

Det virker som om det er blitt lagt mer kjærlighet i Windows Server installasjonen enn Linux, etter hva jeg selv har opplevd. Så Windows 2003 er vel og foretrekke.

 

Uansett, jeg kunne godt tenkt meg denne administrator jobben på servern, men jeg jobber fra 08-15 på IT avdelingen på Bærum Sykehus, så da får jeg ikke anledning til og bedrive med administrasjon før 16.00 og utover..

 

Er det snakk om 1 eller flere personer? Jeg ser fordelen med og ha flere enn 1, da har man ihvertfall litt redundans :)

 

Uansett, skal sende en mail så fort jeg kommer meg hjem fra jobb.

 

Bra tiltak forresten! Hjelper til med og få Norge Battlefield 2 avhengig! :w00t:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...