Gå til innhold

Spennende kabinett fra Antec


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikke skjønne helt hvorfor strømforyninga er i bunn, med f. eks en vifteløs strømforsyning, må jo varmlufta passere hele veien opp i kabinettet før den går ut

PSU og HD-bay er i bunn, og adskilt med stålvegg fra resten av kabinettet (spesialløsning til ledningene). Det er plass til (og følger med) en 120mm vifte montert midt imellom psu og hd. Den er hovedsaklig tenkt til å blåse luft over en vifteløs psu, og pga stålveggen vil varmen ikke stige opp i resten av kabinettet. Der er luftehull på bakveggen rundt psu for å slippe ut denne luften. Den samme viften vil i så fall også dra inn kald luft over hd'ene. Det meste du kan komme på er nok alt tenkt igjennom av Mike og Antect :cool: Om du har en vifteløs psu er nok dette et av kabinettene _helt_ der oppe :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette må vel sies å være akkurat det jeg ønsker. En i svart takk :yes:

p180_2.jpg

"Starting mid-to-late June, a Limited-Edition Black Anodized SPCR/Antec co-branded P180 will be available for purchase from EndPCNoise in the US and from FrontierPC in Canada."

 

Noe sånt du tenkte på? :wee:

 

Edit: Men frakten fra overe-there vil så vidt jeg vet overstige kjøpskostnaden...

Endret av tdzark
Lenke til kommentar

Veldig pent kabinett, men det jeg fortsatt synnes er litt rart er at ingen av fabrikantene gjør noe med bakdelen så at den slipper ut enda mindre støy i form av en slags lyddemper eller noe.

 

Skal kjøpe nytt kabinett snart så det kan godt være jeg investerer i et slikt et ja!

Lenke til kommentar
men så veldig høyt og tungt ut, men det er kanskje ikke det siden de bruker alimilium (?)

Takket være vegger i tre lag (aluminium - plastikk - aluminium) og bruk av 12 cm-vifter, skal kabinettet ha potensiale til å bli svært støysvakt.

Veier nok litt, ja. Faktisk 14 kg, ifølge Antec US.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...