Gå til innhold

TEST: Asus W5A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
512 + 256 MB ram, litt merkelig valg. Får jo neppe dual channel med en slik kombinasjon. Noe som kanskje burde vert nevnt i testen.

Dual channel fungerte helt uten problemer. Vi testet med bare en minnebrikke hvor 3dmark mer enn halvverte ytelsen.

Lenke til kommentar

FOR en maskin! :ohmy:

 

Nå er jeg spent på oppfølgeren til Dell Latitude X300...

 

 

Forresten, i tester av ultraportable og andre bærbare maskiner med integrert skjermkort er det kanskje på sin plass å teste grafikkytelsen med 3D-Mark 2001 i tillegg, siden det gjerne er litt eldre spill som vil være aktuelt å kjøre med slike skjermkort. Bare et forslag... ;)

Lenke til kommentar
Asus slår til igjen. En perfekt vidreføring av S5N modellen (som jeg slev har)

 

Maskinen er estetisk utrolig lekker. Nesten så jeg lurer på å selge S5N maskinen min å anskaffe meg denne isteden.

 

ASUS har for alvor fått dreisen på bærbare

si ifra hvis du gjør, den har nemlig jeg lyst på .P

 

Forøvrig: Lekker maskin, men litt tung for min smak (tenker på 6cellers batteri (som er det som er aktuellt for meg...), er widescreen (som i mine øyne er et lite negativ), og er for dyr :/

 

gi meg den med en 1.6-1.7ghz Pentium M og masse ram istedet så muligens ;)

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på ang. batteritid i testene her på hw.no: Hvilken last er maskinene under når dere tester batteritiden? Er den idle eller er det noe load på CPU/skjermkort el.l.?

Mobilemark tester maskinen under vanlig bruk, mer om programmet kan du se her: http://www.futuremark.com/products/mobilemark2002/

 

Den bruker programmer som photoshop, word, excel, powerpoint, outlook, macromedia flash, netscape, mcafee virusscan og winzip.

Lenke til kommentar

Faktisk veldig pen. Det eneste jeg ikke likte var webkameraet, det ødela litt det rene designet. God ytelse og god skjerm var også et pluss, skulle gjerne hatt den oppløsningen. Men dårlig batteriytelse og høy pris ødela litt. Foretrekker batterilevetid framfor ytelse på en ultraportabel.

Holder fortsatt en knapp på iBook (som jeg har selv), Asusen er tross alt over dobbelt så dyr.

Endret av gordito
Lenke til kommentar
Faktisk veldig pen. Det eneste jeg ikke likte var webkameraet, det ødela litt det rene designet. God ytelse og god skjerm var også et pluss, skulle gjerne hatt den oppløsningen. Men dårlig batteriytelse og høy pris ødela litt. Foretrekker batterilevetid framfor ytelse på en ultraportabel.

Holder fortsatt en knapp på iBook (som jeg har selv), Asusen er tross alt over dobbelt så dyr.

Litt enig, kunne godt ha gjort webkameraet enda mindre, og latt fargene gå mer i ett med resten av monitoren på webkameraet.

 

Likte den lave vekten. :roll:

Lenke til kommentar

hmm, ser en liten kommentar om ekstrataster som kun funker i windows. tror ikke det er helt sant siden i linux er det mulig å bruke ett program for å snappe opp signalet enhver tast sender. så er det bare å bruke denne "tastekoden" og sette opp en effekt i Xfree eller lignende :p

 

for å si det slik, det er lettere å bruke ektrataster i linux den det er i windows siden jeg ikke kjenner til noen lignende funksjon i windows (noe som gjør meg forbannet siden multimedia tastene på creative pakken jeg sitter med kun funker sammen med windows media player :( ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...