Gå til innhold

Half-Life 2-ekspansjon på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Good shit endelig kommer det noe, har ventet lenge på at Valve skulle utgi en expancion pack til HL-2. Gleder meg. :dribble:

så veldig lenge kan det no ikkje ha vert.

Eh har jo gått 3 måneder nå da, hvis jeg ikke tar feil siden HL-2 kom ut. Er lenge siden det da. :p Og siden HL-2 ble runndet på 2 dager og ligget på hylla og støvet ned siden den 18 november 2004 så ja i følge meg så har jeg ventet lenge på at Valve skulle ofentliggjøre en eventuell expansion pack. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Lurer på når handligen tar sted?

tipper like før, og kanskje delvis under handlinga i hl2.

Ja, tipper selv det. Enten før eller så er det like etter...

trur ikkje at dei vil ta med noko av det som skjedde etter hl2, trur dei vil spare det til hl3.

 

trur heller at vi vil få eit innblikk i kva som skjedde i forkant av hl2, og dermed forstå litt betre kva vi kjemper for, og kva vi kjemper mot.

Lenke til kommentar
Håper at dette ikke er et forsøk på bare å "melke HL2 kua", men at det er en god og verdifull ekspansjon. Valve is making it, how bad could it get?

Valve melket jo Hl også, med opposing force,blue shift :thumbup:

Sant nok, men dette var egne ekspansjoner med sine egne historier, og ganske forseggjorte. Mer enn du kan si om diverse andre spill (og filmer) som blir melket.

Lenke til kommentar
Håper at dette ikke er et forsøk på bare å "melke HL2 kua", men at det er en god og verdifull ekspansjon. Valve is making it, how bad could it get?

Valve melket jo Hl også, med opposing force,blue shift :thumbup:

Sant nok, men dette var egne ekspansjoner med sine egne historier, og ganske forseggjorte. Mer enn du kan si om diverse andre spill (og filmer) som blir melket.

Hvor lang tid var det en normal gamer brukte på Blue Shift egentlig? 10 sekunder? :roll:

Lenke til kommentar
[iC' date=22/02/2005 : 21:36] Hvor lang tid var det en normal gamer brukte på Blue Shift egentlig? 10 sekunder? :roll:

Det er vel rundt 3-5timer, kommer veldig an på hvordan du spiller det. Rambostilen er den minst smarte som vanlig, da også dessverre den mest brukte :roll:

 

Utvidelsespakkene til HL er noen av de aller beste. Selv om de tar kort tid å pløye igjennom så har de mange viktige biter av HL historien. Men har ikke direkte betydning for HL2.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...