Gå til innhold

Omtale av Star Wars: Knights of the Old Republic II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :D

 

Åh, nå gleder jeg meg sykt til PC-versjonen som kommer om noen dager. Leste bare første avsnittet av anmeldelsen samt konklusjonen - vil ikke ha en eneste spoiler. Men YEY for sluttkarakteren :)

Hvis du leser andre avsnitt, så "tør" du kanskje lese videre. Viktig for meg å ikke avsløre noe av historien. :)

Lenke til kommentar
Hvis du leser andre avsnitt, så "tør" du kanskje lese videre. Viktig for meg å ikke avsløre noe av historien. :)

Argh, syntes nå du røpte for mye jeg da. Akk, ja, du fikk meg til å lese "Du våkner opp bevistløs"-avsnittet også :(

 

Men forresten, kan dere ikke være så snille å slutte å bruke ord som "nivåhevning"? Greit, av og til treffer dere ganske bra med fornorskningene, men "nivå"-ordene dere (Gamer.no generelt) syns jeg er forferdeligt dårlige. Knuser hele stemningen i artikkelen nesten. Noen andre som føler det samme?

Lenke til kommentar
Hvis du leser andre avsnitt, så "tør" du kanskje lese videre. Viktig for meg å ikke avsløre noe av historien. :)

Argh, syntes nå du røpte for mye jeg da. Akk, ja, du fikk meg til å lese "Du våkner opp bevistløs"-avsnittet også :(

 

Men forresten, kan dere ikke være så snille å slutte å bruke ord som "nivåhevning"? Greit, av og til treffer dere ganske bra med fornorskningene, men "nivå"-ordene dere (Gamer.no generelt) syns jeg er forferdeligt dårlige. Knuser hele stemningen i artikkelen nesten. Noen andre som føler det samme?

Vel, er jo det første du ser i spillet, så er vel ingen stor avsløring. :)

 

Hva foreslår du istedenfor "nivåhevning"?

Lenke til kommentar
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :D

 

Åh, nå gleder jeg meg sykt til PC-versjonen som kommer om noen dager. Leste bare første avsnittet av anmeldelsen samt konklusjonen - vil ikke ha en eneste spoiler. Men YEY for sluttkarakteren :)

Når kommer det til pc da?! Jeg trodde det allerede var kommet. Skulle ut og kjøpe det i morgen..

Lenke til kommentar
Når kommer det til pc da?! Jeg trodde det allerede var kommet.  Skulle ut og kjøpe det i morgen..

Det kommer samtidig som Xbox-versjonen, altså 11. februar. Et tips til deg neste gang du lurer på en dato: Søk på hele, eller deler av spillets navn i Gamer.no sin søkemotor. Da får du opp linker til produktsider du kan klikke på. På disse produktsidene finner du blant annet lanseringsdato. Du kan også bruke vår liste over utgivelsesdatoer.

 

Og som erstatning for f. eks "nivåhevning" så er jeg usikker. Levelups er ordet jeg bruker til vanlig

Å skrive levelup i en anmeldelse på en norsk nettside bryter i hvert fall med flyten i teksten. Jeg mener at nivåhevning er en flott, beskrivende og uproblematisk oversettelse. Kom gjerne med andre norske forslag. :-)

Lenke til kommentar

HyyyyyyyyyyyyL, spillet har kommet og det har fått en bra historie..

 

Sannelig min hatt nå, flyr dame og bilkjøring på fyllinga. Her skal det spilles :D

 

Åhhh, jeg håper historien blir like bra. Husker kotor 1. Historieslutten tok bare pusten Utav meg. ;) *glede seg til å bruke penger*

 

Flott anmeldelse uansett. Bare synd at du røpte det med at du starter bevistløs og drar til en gruveby :\ spoilet litt der.

 

Men i og med at spillet varer i 100 timer tror jeg skal overleve det :)

 

Bare husk det til kotor 3:)

Lenke til kommentar
HyyyyyyyyyyyyL, spillet har kommet og det har fått en bra historie..

 

Sannelig min hatt nå, flyr dame og bilkjøring på fyllinga. Her skal det spilles :D

 

Åhhh, jeg håper historien blir like bra. Husker kotor 1. Historieslutten tok bare pusten Utav meg. ;) *glede seg til å bruke penger*

 

Flott anmeldelse uansett. Bare synd at du røpte det med at du starter bevistløs og drar til en gruveby :\ spoilet litt der.

 

Men i og med at spillet varer i 100 timer tror jeg skal overleve det :)

 

Bare husk det til kotor 3:)

Flott at du gleder deg. :)

 

Men må si meg uenig at å nevne litte grann fra opplæringssekvensen/introduksjonen er en spoiler. Den er jo faktisk mulig å utelate fra spillet, om ønskelig.

Lenke til kommentar

9?! :wow:

Oh yeah, biatch! This is just gettin' better and better, ain't it?

Jeg fikk mail i går om at KOTOR2 var sendt (PC versjonen), så om jeg er heldig, ligger det vel i postkassa mi i mårra! :dribble:

 

EDIT: Fra CDON.

 

Nei, jeg sier ikke noe om omtalen, for jeg vil ikke bli spoila. :p

 

EDIT2: For de som gir blaffen i spoilers: Sjekk her! Gamespot har ei hel side full av videoer med gameplay, intervjuer, omtale, sniktitt, osv! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Bra artikkel, men jeg (i motsetning til alle andre her, ser det ut som) oensket litt mer utfylling av f.eks hvilke planeter du kan besoeke, hvilke nye forces du har til disposisjon, hvilke nye karakterer du kan moete, litt mer slike ting. Skjoenner at du ikke vil komme med noen spoilere, men jeg synes ikke at slike ting vil oedelegge den framtidlige spillopplevelsen :)

Lenke til kommentar
Bra artikkel, men jeg (i motsetning til alle andre her, ser det ut som) oensket litt mer utfylling av f.eks hvilke planeter du kan besoeke, hvilke nye forces du har til disposisjon, hvilke nye karakterer du kan moete, litt mer slike ting. Skjoenner at du ikke vil komme med noen spoilere, men jeg synes ikke at slike ting vil oedelegge den framtidlige spillopplevelsen :)

Da må man i allefall skrive med HVIT skrft! Jeg vil ikke vite slike ting før jeg selv begynner å spille! :scared:

Lenke til kommentar
[iC,10/02/2005 : 15:10] Nå skulle jeg vel egentlig si "YES! PC-versjonen av KOTOR2 kom i postkassa mi i dag! Jeg elsker dette spillet!"

 

...

sa du ikke at du fikk pc versjonen da ?? hvorfor bilde av XB versjonen da ?

Jeg sa ikke det. Jeg sa at egentlig skulle jeg si det!

 

Skjønner du ikke? Jeg sier ikke "Yes! osv osv" fordi JEG FIKK XBOX VERSJONEN! :cry:

 

EDIT: Om du enda ikke skjønner, les denne meldingen jeg sendte til CDon nå for noen minutter siden:

Jeg har bestilt PC-versjonen av Star Wars: Knights Of The Old Republic 2.

Jeg fikk spillet i dag, èn dag før spillet lanseres i Norge. (flott leveringstid, folkens! :))

Men problemet er at en av dere vimsete folk har klart å sende XBOX versjonen av spillet! Jeg har aldri hatt noen Xbox, jeg kommer aldri til å skaffe noen Xbox, og jeg har så heller ikke bestilt noen Xbox versjon av spillet!

Og siden jeg ikke gidder å vente på at spillet skal bli sendt tilbake til dere, dere skal sjekke det, jeg skal få en ny kopi (som til sammen tar omtrent ei uke), vil jeg sende varen tilbake til dere ved å utnytte angrefristen, få pengene tilbake, og kjøpe det i en annen butikk!

Når dere ikke klarer å levere varene, får dere lide for deres egen feil.

 

Jeg kommer til å vente på svar av denne meldingen, slik at jeg får se om dere kan komme opp med noen alternativ løsning, slik at jeg slipper å vente så lenge. Men om det ikke finnes noen annen løsning, vil jeg ikke betale for dette spillet, og jeg vil ikke ha PC-versjonen sendt til meg.

 

Skjønner du nå? ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Bra artikkel, men jeg (i motsetning til alle andre her, ser det ut som) oensket litt mer utfylling av f.eks hvilke planeter du kan besoeke, hvilke nye forces du har til disposisjon, hvilke nye karakterer du kan moete, litt mer slike ting. Skjoenner at du ikke vil komme med noen spoilere, men jeg synes ikke at slike ting vil oedelegge den framtidlige spillopplevelsen :)

Skjønner at du vil vite så mye som mulig før du går til innkjøp av et spill, støtter deg helt klart der. :)

 

Nå har det seg slik at Kotor og Kotor II innehar et utrolig eventyrelement som suger deg inn med hud og hår. Jeg har derfor den intensjonen å si så lite som mulig om hendelsesforløp, planeter, personer, og så videre.

 

- Hvorfor? Spør du kanskje. Jo, fordi jeg vil at du skal ha den samme utrolige opplevelsen jeg har hatt med begge spillene. De har noe spesielt over seg, og det er kun ut av god vilje at jeg er litt gjerrig på detaljer.

 

Håper du forstår hvor jeg vil, og nyt _ditt_ unike galakseeventyr.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...