Gå til innhold

TEST: GNR TS700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mon tro om dette kunne være en grei skjerm for min søster? hennes bruksområder er web surfing og film.

 

hun er på jakt etter en rimelig 17" lcd skjerm med maks pris 3000,- så 2150,- pluss frakt for denne 17" er da ikke avskrekkendes i det hele tatt.

 

ang. pixel feil på denne skjermen som skal være TCO03 godkjent, hvor mye må til før man kan få en ny på garanti?

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

Hvis det ikke spiller en stor rolle om det er DVI eller ikke på skjermen, og høyejustering ikke spiller noen rolle, mens pris spiller en ganske stor rolle. Vil dette være en skjerm å satse på da? I og med at den er så billig(!!) Og visstnok fungerer bra til vanligbruk og spilling, skal heller ikke bruke den så mye til FPS spill, men blir som en 2nd monitor til surfing og MMORPG spill..

Lenke til kommentar
Hei,

 

På GNR 17" er det tre pixler + som fører til bytting! InfoCare tar seg av DOA, Pixelfeil etc. ;)

 

Ellers en grei, god og billig skjerm :p

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

og toretors, takker.

 

da har jeg fått det jeg trenger å vite, da kommer jeg til å henvise min søster til testen og så får vi se hva hun ender opp med. :)

 

juke, pirke pirke. morro det, og ja, jeg og syns det var litt merkelig med 'Nesten ikke tegn til etterslep' på konklusjonen når omtalen lyder som der ikke eksisterer noe etterslep i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...