Gå til innhold

TEST: NEC MultiSync 1970NX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morn

Legge ut en artikkel kl 0800 en søndags morgen????

 

Det kaller jeg en engasjert medarbeider :w00t:

Man må jo ha noe å gjøre i helgene også ;)

 

Smeboe: Å være uddelt positiv til et produkt basert på produsentene blir for dumt. Nec leverer jevnt over veldig gode skjermer, med å anta at alt de tar i blir til gull er en litt naiv tankegang. Denne skjermen er veldig god, med har, som de fleste andre, noen småting som hindrer den i å være perfekt. Den dagen jeg finner den perfekte skjermen tror jeg jeg slutter som skjermtester ;)

Lenke til kommentar
Smeboe: Å være uddelt positiv til et produkt basert på produsentene blir for dumt. Nec leverer jevnt over veldig gode skjermer, med å anta at alt de tar i blir til gull er en litt naiv tankegang. Denne skjermen er veldig god, med har, som de fleste andre, noen småting som hindrer den i å være perfekt. Den dagen jeg finner den perfekte skjermen tror jeg jeg slutter som skjermtester ;)

Jeg har ikke sagt at å være udelt positiv er smart, det var det jeg ønsket å si til dahle at var litt risky, for han har uttalt seg veldig postitivt om NECs nye serie FØR han prøvde den..

 

Gidder du å si fra hvis du finner den perfekte skjermen?? :D

Lenke til kommentar
Nå må jeg ærlig si meg ganske lei av alle lcd skjem testene :/, synes hw har testa bare lcder siste månedene...

Skjermen er en meget viktig del av datamaskinen. En dårlig skjerm vil gi dårligere produktivitet og kan også gi helseskader. Jeg syns en god skjermtest er mye mer spennende enn testing av hovedkort med x antall overklokkinger der det ofte bare er noen par prosent i ytelseforskjell. Men hver har sine interesser.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Å ja, da har jeg vist brukt det ei stund :)

 

Først trykker man meny og tre ganger nedover med joystick. Derfra kan man velge modusene med joysticken i en undermeny. Deretter trykker man meny to ganger eller venter for at manyen skal forsvinne.

 

DV1 funker bra til spill og film.

DV2 kan brukes til svært mørke ting.

DV3 er den mest behagelige i desktop.

 

Jeg synes dem burde ha satt på en ekstra knapp for å velge mellom de tre, i stedet for at man må innom den menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...