Gå til innhold

TEST: Asono Hubb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fant en feil men vet ikke hvem som har gjordt den.

 

i prisguiden står det radio: ja, men i testen står det at en av ulempene er at det ikke er radio.

 

vet ikke hvem som har feil, men feil er det  ;)

Fra Asonos hjemmesider:

Hubb’en har en meget bra FM radio funksjon (er tilleggsutstyr som er inkludert i fjernkontrollen) der kan du lagre opp til 20 kanaler. Den har også opptaksfunksjon, slik at du kan ta opp sanger eller programmer fra radio. Opptakene blir lagret i MP3 filer.
Lenke til kommentar
fant en feil men vet ikke hvem som har gjordt den.

 

i prisguiden står det radio: ja, men i testen står det at en av ulempene er at det ikke er radio.

 

vet ikke hvem som har feil, men feil er det  ;)

Fra Asonos hjemmesider:

Hubb’en har en meget bra FM radio funksjon (er tilleggsutstyr som er inkludert i fjernkontrollen) der kan du lagre opp til 20 kanaler. Den har også opptaksfunksjon, slik at du kan ta opp sanger eller programmer fra radio. Opptakene blir lagret i MP3 filer.

ja, men det som er at det står detter i guiden

 

-

 

- Noen avspillingsproblemer på enkelte filtyper

- Relativt dyr

- Diktafonfunksjon av noe svak kvalitet

- Ikke radio

- Liten batterikapasitet

Lenke til kommentar

Om denne holder like dårlig kvalitet som mp3-spillerne deres, er det like greit å holde seg laaaangt unna..

 

Har eid både 1 og 2.generasjons spillere fra Asono, bare trøbbel. Og ikke er det tilfeldig heller, 2 venner av meg har hatt akkurat samme problemer med spillere derfra.

 

Jeg hadde styrt unna.

Lenke til kommentar

Har testet denne spilleren ved et par anledninger, og jeg syns den virket veldig god og hadde aldri noe problemer med den. Men kan si meg enig med testen at ved bruk av pekepinne-tingen, så reagerer menyen noe tregt. Ellers var det flott å se film og høre på musikk på denne spilleren. Det var heller ingen problem å ha høyt volum, selv med en splitter på hodetelefonuttaket, så to personer kunne ha en hodetelefon hver. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...