Gå til innhold

Hvor mange ganger har dere sett G-man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hvor mange av dere har sett G-man i HL2?

det ser ut som han ikke er med i helle tat men når du ser nøye etter så dukker han opp på di mest utroligste steder.

som sån det her

post-169-1101717513_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

filllleern!! Jeg har bare sett han på slutten jeg.

Hvordan klarte du å se han? kikka du rundt og undersøkte litt eller bare spilte du vanlig?

edit: er ikke noen spolier det?

Endret av Åsmund
Skrevet (endret)

jeg drev og lettet etter Ruby jeg så bom så kom jeg dit så kune jeg se at det var noe som sto der men som forsvant med en gang så tok jeg og loada på nytt sån at jeg fikk stopa båten jeg var i så hoppa jeg ut og cheata lit så jeg kune zoome got nok så ser jeg at det er G-man som står der¨

Edit: post NR100 :tease:

Endret av MR-X666
Skrevet

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Endrer topic fra "G-man er rar man" til "Hvor mange ganger har dere sett G-man?"

Skrevet
jeg drev og lettet etter Ruby jeg så bom så kom jeg dit så kune jeg se at det var noe som sto der men som forsvant med en gang så tok jeg og loada på nytt sån at jeg fikk stopa båten jeg var i så hoppa jeg ut og cheata lit så jeg kune zoome got nok så ser jeg at det er G-man som står der¨

Edit: post NR100 :tease:

Måtte du bruke koder? Eg kunne fint zoome fra båten.

Skrevet

Så han akkurat nå på Highway 17

Så gjennom den kikkerten og tok på noclip for å komme til stedet han var.

Gjett hvem han stod å pratet med? Han fyren som gir deg RPG etterhvert, faktisk så står de på det stedet du får RPG'en også, vanskelig å se fra der jeg tok screenshot'et, men ligner ihvertfall veldig..

Kanskje G-man tjener penger på å selge våpen?

Tenker på det han sier på slutten, skal ikke si det her pga spoiling osv..

post-169-1101741803_thumb.jpg

Skrevet

Gikk ned i kjelleren og gjett hvem jeg så?!

Btw, det er Ai disabled for å få de til ikke å stikke av..

i console: ai_disable 1

post-169-1101741929_thumb.jpg

Skrevet

det er vel meningen at g-man er disse stedene, men tror dere dette passer inn i historien eller at de bare for å pirre nysjerrigheten og at vi ikke får vite hvorfor han er der.

Skrevet
Noen prøvd å skutt han?

Jeg ga han noen skikkelige salver med maskingeværet ... men lite skjedde. Når jeg kikket på kulehullene rundt der han stod etterpå, så måtte han ha vært Jules fra Pulp Fiction for ikke å ha blitt truffet. Så det går seff ikke ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...