Gå til innhold

Stor giverglede blant forumbrukerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fint da.. jeg hadde ikke hørt om dette før. men siden vi bruker her skifter pcer så ofte osv. så kan vi vel kanskje dra de sammen og gi de til frelserarmene eller.no de besøker vel en del familjer osv som ikke har pc.

 

legger merke til at

512 MB DDR-RAM (Netshop)

Windows XP Home Edition OEM m/SP1 (Netshop)

Kabinett (Microplex)

PSU (Microplex)

 

Fint :)

Lenke til kommentar

Dette var veldig posetivt å se, noe av det mest posetive jeg har lest på lenge.

Så en hadde tipset vg nett, det hadde virkelig fortent en avis artikkel.

Kjempe flott at vi har så fin gjeng her på forumet, hadde jeg sett det før skulle jeg bidratt også.

 

All honør til Jarmo og audioslave + resten av giverene, samt netshop og microplex.

Lenke til kommentar
All honør til Jarmo og audioslave + resten av giverene, samt netshop og microplex.

:blush:

 

Takk, takk...

 

Men jeg syns vi skal si takk til alle som ville være med. Husk tanken teller også. Og ikke minst Jarmo som satte det hele i gang, uten han ville det kanskje ikke skjedd noe. Jeg gleder meg til å overrekke maskinen, se gutten når han pakker opp. Hvis jeg får lov til å ta bilder, så kan dere nok vente en fotoserie her etterhvert.

Lenke til kommentar

Suverent tiltak! De av dere som har bidratt og tilbudt dere å bidra - :thumbup: Viser at det er flere enn meg som setter den gyldne regel høyt. Har ikke fått med meg denne saken før nå, men har nylig donert bort en PC til broren min, så har ikke så mye å bidra med nå for tida er jeg redd..

 

Men uansett - Dette var UTROLIG snilt av alle dere som har stilt opp!!

Lenke til kommentar
Først betale skatt av alt vi kjøper og tjener så uføretrygdet får penger til og sitte hjemme, så begynner de og tigge? Uff...

For det første var vel ikke noen som snakket om å tigge er det vel...

 

Har du i det hele tatt satt deg inn i saken ? Neppe.. Alltid en fordel å gjøre det først...

 

 

---

 

Hva med en liten pressemelding ?

 

 

ALL HONNØR TIL ALLE DE INVOLVERTE

 

 

edit : Hoppetastur

Endret av kent project
Lenke til kommentar
Først betale skatt av alt vi kjøper og tjener så uføretrygdet får penger til og sitte hjemme, så begynner de og tigge? Uff...

Åh, ryk og reis!

 

Tror du det er LETT å leve på trygd? I dette såkalte velferdssamfunnet må man sloss for alt man får, og man får knapt nok til å leve av! Jeg gikk selv på arbeidsledighetstrygd i ca tre måneder etter at jeg var ferdig med siviltjenesten, og det var et helv*te. For eksempel fikk jeg beskjed at det ble beregnet som ferie da jeg måtte reise til Haugesund og se min bestefar dø på sykehuset der. Neitakk, aldri mer det norske trygdesystem!

 

ON-TOPIC: Glitrende tiltak, synes jeg, og et som kan tas lenger: Hva med å bygge eldre maskiner som skoler og biblioteker etc kan få gratis? P3 etc er fremdeles helt OK til mye, og vi har vel alle masse gamle deler som ligger og slenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...