Gå til innhold

Hvilken skuespiller er din favoritt?


Ni kon

Hvilken skuespiller syns du gjør best jobb?  

47 stemmer

  1. 1. Hvilken skuespiller syns du gjør best jobb?

    • Bernard Hill
      1
    • Billy Boyd
      1
    • Cate Blanchett
      1
    • Christopher Lee
      7
    • David Wenham
      0
    • Dominic Monaghan
      1
    • Elijah Wood
      2
    • Hugo Weaving
      1
    • Ian McKellen
      7
    • John Rhys-Davies
      2
    • Liv Tyler
      3
    • Miranda Otto
      1
    • Orlando Bloom
      1
    • Sean Astin
      7
    • Viggo Mortensen
      8
    • Andy Serkis
      4


Anbefalte innlegg

Hvilken skuespiller liker du aller best i Ringenes Herre?

 

Dette er kanskje noe av det beste mesterverket som er lagd for oss filmelskere. Jeg ønsker derfor å høre hvem dere syns er den beste skuespilleren i denne filmen.

 

 

Selv må jeg si at jeg er meget svak for Sean Astin aka Samwise 'Sam' Gamgee.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg likte cate Blanchett som Galadriel...

 

Ian McKellan var jo rå som Gandalf også...ble muligens litt mer pusekatt bestefar aktig enn jeg hadde forestillt meg Gandalf tidligere til tider, men hmm..kanskje jeg må lese boka en gang til denne sommeren :)

Lenke til kommentar

Gandalf (Ian) var rett å slett ikke "stilig" nok synes jeg, virket ikke som han hadde så mye makt i filmen som i boka. Christopher Lee derimot passet rollen sin ypperlig synes jeg.

 

 

Egentlig så er jeg veldig (ganske) skuffet over filmene, synes ikke PJ gjorde en så god jobb... (med tanke på hva han hadde å jobbe med)

 

PS: dette er kun mine meninger :p

Lenke til kommentar

vanskelig egentlig å trekke ut en god skuespiller i ringenes herre

Alle gjør en fremdragende jobb og det er en av de beste filmene som finnes !

 

men hvis jeg måtte velge måtte det være Andy Serkis som gollum siden han har en stor rolle uten om å "være på filmen" i det hele tatt.

 

PS: han er ikke med i pollen

Lenke til kommentar
Synes Brad Dourif (Grima Wormtongue) gjorde en glimrende jobb.

Enig. Men Sean Bean mangler jo i voten. Han gjorde et forferdelig god rolletolkning av Boromir, synes jeg, i lag med Bernard Hill. To fantastisk gode prestasjoner.

 

Ellers var jo alle gode... kanskje Ian McKellen, Sean Astin, Ian Holm, Andy Serkis Billy Boyd og Cate Blanchett spesielt. Men Orlando Bloom som Legolas var ganske på trynet i mine øyne (og ører likeså). Faramir ble også litt kjedelig.

 

Jeg stemte Bernard Hill, men jeg ville muligens valgt Sean Bean istedet om du hadde hatt ham med.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Jeg likte faktisk Faramir veldig godt. Samt Èomer og Aragorn, men mest av alt Ian McKellen som Gandalf! Veldig, veldig, veldig bra! :green:

 

Når det gjelder Legolas, er jeg enig med sanoj_20. Jeg synes han ble veldig "sukkersøt" og "tapper", og virket som om han hadde pugget manuset til punkt og prikke, og bare remset replikkene opp, istendenfor å leve seg inn i rollen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...