Gå til innhold

Demo av Joint Operations: Typhoon Rising (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

personlig begynner jeg å bli lei av at topics blir stengt pga gamer.no har laget en tråd som ingen gidder å skrive i, spesielt når det er aktivitet i tråden som blir stengt.

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd demoen noe særlig enda?

 

Jeg har spilt ett par timer nå... for å si det enkelt; jeg er langt fra overbevist :no:

 

Er ikke i nærheten av BfV... synes jeg så langt iallefall. Grafikken er både veldig bra på noe og ikke bra på andre ting (skal komme tilbake på eksakt hva jeg mener her).

Er dypt skuffet over å fly helikoptere og kjøre biler osv... håper dette blir bedre!

 

Men nå skal jeg tilbake og spille noen timer, andre er velkomne med deres synspunkter på Joint Operations så langt.

 

 

 

 

 

 

*venter på Söldner og OFP 2* :love:

Lenke til kommentar

En real skuffelse, en fiasko uten like. Fra hvilket spill har de laget den filmen på hjemmesiden deres? Så definitivt ikke ut som dette spillet, grafikken var jo elendig!!!! 4 år gammel grafikkmotor eller noe?

 

Jeg som trodde at dette kom til å bli bra!!! Et bilde sier pigemeg ikke mer en tusen ord, alle bildene på hjemmesiden deres må være manipulert.

Lenke til kommentar
jeg likte det veldig godt, men du bør ha spilt en del DF spill på nettet først,

 

det som jeg syns vat kjipt var at man ofte blir strandet på spawn points, hvis det ikke er noen kjøretøy og det er et hav mellom deg og action.

JA, tar jo evigheter å komme seg fram til fots, ingenting fint å se på på veien heller.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som sliter med denne demoen?

Får opp en mengde med servere, men når jeg kommer i selve spillet så står det at "Lost contact with server"

Noen som har opplevd dette?

Dessuten har jeg litt problemer med grafikken.Kjører de siste nvidia driverne med har problemer med stuttering så det holder. Til sammenligning så kjører jeg Far Cry demoen på 1024X768 uten problem...

Klarer og hoste, men vil jo gjerne inn i severe med 32+ spillere. Har 2200 linje fra next-gen hvis noen lurer på det...

www.daisychainmusic.com

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...