Gå til innhold

Monkey Island 5 under utvikling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg reknar med at dei har begynt å utvikle det vist dei har planar om å gi ut ein oppfølgar. dette fordi dei har litt av eit press med tanke på kvaliteten på ein eventuell oppfølgar. og då er det sikkert lurt å bruke god tid (tenk doom3 som har vert under utvikling ei stund no)

Lenke til kommentar

wAYYYYY :w00t:

 

mange mange, gode gode, titler comming up

for ikke å nevne at jeg nettop har begynnt å gjøre funn i den haugen av spill som er på markedet (NWN) :woot:

 

vi trenger noe i duren av 3èrn, bare veldig mye større/lengre :yes:

 

edit_ som nevnt av fansen ja,

...... point and click PLEASE!!
Håper dei klarer behalde den gammle sjarmen. Likte hellder ikkje 3d versjonen noke særlig. Men klarer dei å lage plott av samme karakter som "i gode gammle daga" så blir dette veldig bra.
Likte aldri 3D looken, foretrekker de gamle titlene

 

Hadde nesten gitt opp på å fine "dere" der ute :love:

 

 

Noen som forresten vet hvor jeg kan få kjøpt 3ern billig? (ny)

 

Noen tenker i baner av rå maskin til d3 som ihvertfall aldri kom/kommer (ikke i min verden), selv skal jeg være klar med surround, og en ytterst støysvak maskin, for å nyte DETTE! :green:

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Bare jeg som likte 4'ern her?

 

1 og 2 var jo best. 3'ern var nedtur, men 4'ern var bra igjen :)

Jepp, bare deg. 1, 2 og 3 var knakende bra, 4 var en gigantisk skuffelse. Jeg prøvde å like det, men totalt sløve puzzles, fatale bugs og ingen sjarm whatsoever gjorde at det ble avinstallert temmelig kjapt.

 

Jeg var også lite begeistret for Grim Fandango, er overlykkelig for at Full Throttle 2 ble kansellert, og er svært skeptisk til Sam & Max 2. 3d hører ikke hjemme blandt point 'n click-spill som MI, Dott, S&M, etc..

Lenke til kommentar

Personlig likte jeg toeren best, synes at både morsomhetene, atmosfæren, gåtene og hele settingen var bedre i toeren enn de andre spillene. På annen plass plasserer jeg treeren, som var hysterisk morsom til tider. Det fjerde spillet synes jeg rett og slett ikke hørte hjemme i serien i det hele tatt, det manglet Monkey Island feelen totalt....

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

You fools :D

Ser dere ikke hva lucasarts gjør.

Først sier de "nå skal vi lage Full throttle 2" nope det skjedde ikke

Så sier de "nå skal vi lage et nytt Sam`n max " nope skjedde ikke det heller.

Nå er det monkey island 5 som likssom skal komme ut. Jaha trur itj på det før jeg har det i handa.

Fool me once shame on you, fool me twice shame on me. fool me trice ?.

 

Men viss det skjer så blir det "happy happy, joy joy" her i gården.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
You fools :D

Ser dere ikke hva lucasarts gjør.

Først sier de "nå skal vi lage Full throttle 2" nope det skjedde ikke

Så sier de "nå skal vi lage et nytt Sam`n max " nope skjedde ikke det heller.

Nå er det monkey island 5 som likssom skal komme ut. Jaha trur itj på det før jeg har det i handa.

Fool me once shame on you, fool me twice shame on me. fool me trice ?.

 

Men viss det skjer så blir det "happy happy, joy joy" her i gården.

Nå må du få fakta rett her.

 

Lucasarts BENEKTER at de jobber med spillet. Så Lucasarts sier ingenting om de skal lage MI5.

Lenke til kommentar

Denne artikkelen er fra februar. Etter at den ble skrevet har LucasArts blant annet kansellert Sam & Max 2. Kan sitere siste avsnitt i artikkelen her:

 

"Til sist må det nevnes at en utgivelse slett ikke er garantert selv om LucasArts skulle jobbe med tittelen. Vi husker alle hva som skjedde med Full Throttle 2, så det er nok ikke lurt å glede seg for tidlig. Vi kommer i alle fall til å holde øye med LucasArts, og vil være på pletten så snart det dukker opp mer informasjon."

 

(det har ikke dukket opp mer informasjon siden februar)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ahh jeg kommer aldri over den brusene kriblingen i magen når jeg hører monkey island 3 curse of monkey island.. :love: da tenker jeg tilbake på alle de gode minnene som sverdfightene, den helsprø piraten blond beard som spør "do you have a reservation?", eller murrays "skumle" humring.. dette spillet har betydd så EKSTREMT mye for meg og er uten tvil det beste jeg har spilt noen sinne! :love:

 

*Redigert av moderator - hold smileys til et minimum*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...