Gå til innhold

Assassin's Creed Unity fikk haugevis av positive anmeldelser – nå er Steam usikker på om det er «review bombing» eller ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Valve tilbakestående? Mentalt retarderte?

 

Hvorfor i verden skulle noen bli utestengt hvis en haug med folk hver for seg har bestemt seg for å gi en god anmeldelse som takk?

 

Valve bør dra en viss plass, og heller gjøre ferdig jævla Half-Life 3 enn å jukke med Steam-dritten sin.

Lenke til kommentar

Så klart vet ikke steam hva de skal gjøre, de har ikke gjort noe på 15 år,bare sittet på ræva og hovet in 30% på alt som selges.

 

Så når de faktisk må ta en avgjørelse blir de lammet.

 

Og hvorfor vill folk ha HL3?

Half life var et bra spill, half life 2 var en tech demo.

 

Om half life 3 skal bli noe må de trekke fram ny teknologi og grafikk som er helt sykt. Og i dag er det langt dyrere enn det var i 2004.

 

I bestefall får man et gjensyn med Freeman i et ganske generisk FPS med grafikk og fysikk som på ingen måte er noe å rope hurra for.

Lenke til kommentar

Half life 1 var ganske bra 7 av 10. 2'ern var ok 5 av 10. Egentlig ganske lite story. Er ikke i nærheten så bra som folk skal ha det til.

Steam plattformen er også oppskrytt til di grader. Er vel egentlig bare gog uten drm som virkelig er verdt og kjøpe fra. Men vil man ha storspillene må man bare bite i det sure eplet. Steam eller Epic samme faen for min del.

Lenke til kommentar

Er ikkje noko å lure på, Assassin's Creed Unity burde sjølvsagt ikkje komme unna med positiv review-bombing. Review er meint å være til hjelp for di som vil spille eit spill, og skal Steam bry seg med å slå ned på review-bombing som ikkje har noko med spillet å gjere burde det gjelde både positive og negative review-bombing.

 

For min egen del syns eg spillet Assassin's Creed Unity er for shait å rekne samt oppblåst av spillmedia til noko det aldri var i nærleiken av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...