Gå til innhold

Foto

– Sesongbaserte oppdateringer er bedre for Apex Legends-teamet


5 svar i denne tråden

#1 akelbo

akelbo

    Skribent, Gamer.no

  • Medlemmer
  • 2 158 innlegg
  •   31. mars 2014

Skrevet 25. april 2019 - 09:21

original.300x169.jpg

Respawn-sjefen forklarer hvorfor skytespillet ikke fornyes like ofte som Fortnite.

– Sesongbaserte oppdateringer er bedre for Apex Legends-teamet
  • 1

#2 Arctic V

Arctic V

    Bruker

  • Medlemmer
  • 130 innlegg
  •   17. juni 2013

Skrevet 25. april 2019 - 14:53

 

Tankegangen var at «Hei, vi har en greie som har blitt veldig populær, har vi lyst til å slippe mer innhold?», men jeg tror du må se på livskvaliteten for teamet. Vi har ikke lyst til å overarbeide teamet, og dermed senke kvaliteten på innholdet som vi lanserer

 

Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex.


  • 0

#3 Kureno

Kureno

    Bruker

  • Medlemmer
  • 49 innlegg
  •   19. november 2009

Skrevet 25. april 2019 - 16:57

Adapt, survive.. or die like the rest.
  • 1
"Boards don't hit back" - Bruce Jun Fan Lee


#4 hrflikk

hrflikk

    Bruker

  • Medlemmer
  • 108 innlegg
  •   20. april 2018

Skrevet 25. april 2019 - 18:57

Jøss, spiller folk fremdeles det "jukse" infiserte spillet enda, hvem gidder å bare løpe rundt som vilt for hackere...hvus du ikke er en hacker, så skjønner jeg ikke at man gidder å spille et EA spill, som apex og battlefield...
  • 1

#5 Omnia vincit amor

Omnia vincit amor

    Moderator

  • Moderatorer
  • 6 448 innlegg
  •   23. juli 2011

Skrevet 25. april 2019 - 21:05

Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex.

 

Tviler i grunnen på det.. Som Polygon artikkelen som vises til i artikkelen så ble det også ansett flere og flere ansatte i Epic Games, men jeg tror det store problemet i det selskapet er at toppfolkene mener arbeiderne deres er mulig å erstatte, og om de gjør feil, eller ikke jobber en helg så kan de i verste fall miste jobben fordi sjefene deres ønsker å presse så mye innhold ut som mulig.. De skal ha fått ganske godt betalt, men hvem ser for seg å kunne jobbe 70 til 100 timer i uken? Hadde det vært i Norge så hadde jo selskapet fått skikkelig problem med arbeidsmiljølovene. 

 

Jeg synes det er kjempe stas å se at Respawn er såpass klare på at de ønsker å ivareta sine utviklere, da bransjen driver med klappjaging av utviklere og jobber dem ihjel. Dette ser vi i bl.a. Bioware, Rockstar og en hel haug med andre selskaper. 

 

Vil anbefale alle som er interessert å lese denne artikkelen: https://www.polygon....unch-epic-games

 

Jim sterling har også en veldig god video om dette:


Dette innlegget har blitt redigert av Omnia vincit amor: 25. april 2019 - 21:05

  • 0

Rapporter innlegg du synes bryter med våre retningslinjer.        Trenger du noen å snakke med? | Deppetråden - Et fristed for tungetanker

Du kan sende inn tilbakemeldinger på dette underforumet.       Aktiver BBCode modus for å gjøre det letter for deg selv å sitere innlegg. 

 

Diskusjon.no på Facebook | Twitter                                                 Forumet podcast på Facebook | YouTube | Soundcloud | Spotify


#6 CommanderKeen

CommanderKeen

    Bruker

  • Medlemmer
  • 3 666 innlegg
  •   27. august 2010

Skrevet 25. april 2019 - 22:10

 
Tankegangen var at «Hei, vi har en greie som har blitt veldig populær, har vi lyst til å slippe mer innhold?», men jeg tror du må se på livskvaliteten for teamet. Vi har ikke lyst til å overarbeide teamet, og dermed senke kvaliteten på innholdet som vi lanserer

 
Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex.

Flere ansatte er ikke alltid nøkkelen til effektivitet. Et problem for Bioware var i følge Polygon at de var alt for mange som endte opp med å jobbe med Anthem.
  • 0


0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere