Gå til innhold

Foto

ANMELDELSE: Hearts of Iron IV: Man the Guns

4 svar i denne tråden

#1 Andreas Bjørnbekk @Gamer

Andreas Bjørnbekk @Gamer

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 262 innlegg
  •   30. november 2015

Skrevet 13. mars 2019 - 15:52

maxresdefault.300x169.jpg

Hearts of Iron 4 er blitt noe mer innviklet enn det trenger å være.

ANMELDELSE: Hearts of Iron IV: Man the Guns
  • 0

#2 Mriceluver

Mriceluver

Bruker

• Medlemmer
  • 1 innlegg
  •   25. februar 2019

Skrevet 13. mars 2019 - 18:40

For å være ærlig gir alle endringene i flåte og marinen 100% mening og god funkjsonalitet når man har spilt og blitt vant til det. Jeg er ikke uening i karakteren, men begrunnelsen.
  • 0

#3 Donkey Kong

Donkey Kong

Bruker

• Medlemmer
  • 1 748 innlegg
  •   20. november 2002

Skrevet 14. mars 2019 - 16:50

Jeg er enig med anmelder. Det nye opsettet til flåtene er lite intuitivt og unødig kronglete. Det er tidvis vanskelig å vite hvor flåtene er, hva dem gjør og hva flåtene består av.

Paradox har åpenbart skjønt dette selv og slapp en patch i går. Ny patch er allerede kunngjort.

Man the Guns vil gjøre spillet bedre på sikt, men lanseringen har vært skuffende.

For øvrig: Kudos til Gamer og skribenten som hev seg rundt etter at jeg foreslo anmeldelse av denne DLC-en. Kjekt å se at tilbakemelding/forslag fra lesere tas på alvor.

Dette innlegget har blitt redigert av Donkey Kong: 14. mars 2019 - 16:52

• 2

#4 Arodem

Arodem

Redaksjonssjef, Gamer.no

• Good Game AS
  • 3 578 innlegg
  •   4. mars 2011

Skrevet 14. mars 2019 - 17:15

Jeg er enig med anmelder. Det nye opsettet til flåtene er lite intuitivt og unødig kronglete. Det er tidvis vanskelig å vite hvor flåtene er, hva dem gjør og hva flåtene består av.

Paradox har åpenbart skjønt dette selv og slapp en patch i går. Ny patch er allerede kunngjort.

Man the Guns vil gjøre spillet bedre på sikt, men lanseringen har vært skuffende.

For øvrig: Kudos til Gamer og skribenten som hev seg rundt etter at jeg foreslo anmeldelse av denne DLC-en. Kjekt å se at tilbakemelding/forslag fra lesere tas på alvor.

Takk for skryt. :) Ikke jeg som anmeldte eller insjet her, altså, så Andreas fortjener all kudosen. 

• 2

Audun Rodem
Redaksjonssjef, Gamer.no
Twitter E-post

#5 Andreas Bjørnbekk @Gamer

Andreas Bjørnbekk @Gamer

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 262 innlegg
  •   30. november 2015

Skrevet 15. mars 2019 - 13:15

Takk for ros, og takk for tips, begge blir alltid tatt godt imot :)
  • 1

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere