Gå til innhold

THQ Nordic fikk slakt for spørrerunde på lugubert nettforum – nå legger sjefen seg paddeflat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Nå kjenner jeg ikke til 8chan, men for meg virker det som ethvert alternativ til Facebook, Twitter, YouTube o.l. skal bli automatisk svertet som "rasistisk" eller "alt-right". Ganske hendig det, for big-tech som ønsker å undergrave enhver konkurrent, som fremstår som en motrøst til Facebook og Googles kulturelle og maktpolitiske agenda.

 

Det finnes for øvrig nok av usmakelige kommentarer i diverse kommentarfelt på YouTube. Det betyr ikke at YouTube er en rasistisk nettside, men kun at idioter finnes overalt.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg ikke til 8chan, men for meg virker det som ethvert alternativ til Facebook, Twitter, YouTube o.l. skal bli automatisk svertet som "rasistisk" eller "alt-right". Ganske hendig det, for big-tech som ønsker å undergrave enhver konkurrent, som fremstår som en motrøst til Facebook og Googles politiske agenda og samfunnsmanipulasjon.

 

Det finnes for øvrig nok av usmakelige kommentarer i diverse kommentarfelt på YouTube. Det betyr ikke at YouTube er en rasistisk nettside, men kun at idioter finnes overalt.

Du trenger ikke bli konspiratorisk nå.

8chan er et forferdelig sted.

https://rationalwiki.org/wiki/8chan

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen hvor hårsåre folk er. Jævla pingle for å legge seg flat på denne måten.

 

Om du forsvarer 8chan og de menneskene som er der er du et førsteklasses rasshøl. Det er faktisk på sin plass å beklage når man tråkker feil, og så får Internet roe seg ned fire hakk og akseptere at folk gjør feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Faen hvor hårsåre folk er. Jævla pingle for å legge seg flat på denne måten.

 

Om du forsvarer 8chan og de menneskene som er der er du et førsteklasses rasshøl. Det er faktisk på sin plass å beklage når man tråkker feil, og så får Internet roe seg ned fire hakk og akseptere at folk gjør feil.

Han og thq har ingenting med pedofili å gjøre. Enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at noen her støtter 8Chan kommer av 2 ting:

1. De vet ikke hva 8chan er og hva som foregår der (er

en grunn til at Google har filterert bort siden)

2. De er de pedoene/rasistene som henger der

 

Ingen normale mennesker med litt vett i hodet vil støtte den siden. Og det skulle bare mangle at THQ beklager. De visste veldig godt åssen type side det var før de hadde AMA der. Ligger masse bevis på det på nettet. Han ene helt oppe på toppen henger tom der. Så det at de påstår at de ikke visste noe er BS.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...