Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn


zeebra

Anbefalte innlegg

Ok, så vi hører stadig vekk og stadig oftere om nye sinnsyke tiltak som gjennomføres i samfunnet i politisk korrekthets navn. En "politisk korrekthets" agenda og regelrett søppel og dumhet som blir påtvunget samfunnet fra bakvendtland, en plass hvor minoriteten har prioritet over majoriteten og hvor politikken/tiltakene går på bekostning av flertallets interesser. Hver eneste lille majoritet i samfunnet er langt viktigere enn majoriteten, såpass mye at hele samfunnet må endre seg fra allemanns interesser og majoritetens interesser, til fåtallet og deres sinnsyke agenda fra helvete.
 
Nå går det bare uker eller dager mellom hver gang vi hører om nye sinnsyke ting noen ønsker å implementere her og der og til slutt over hele samfunnet. Jeg kan ikke huske alle disse tingene jeg har hørt tidligere, for det er mange, og det har foregått en stund nå, men jeg mener det er på tide å samle disse tingene på en plass. Når nye sinnsyke ting dukker opp, så er det bare å legge dem til i tråden. Det gjelder både ting fra Norge og Europa forøvrig, også USA om man ønsker.
 
Å legge til en kilde eller liknende er ikke essensielt men å foretrekke. Hvis noen IKKE legger til kilde til informasjonen, kan noen andre gjøre det i et innlegg etter. Det blir litt vanskelig å få kilder på Norsk, så Engelsk er også OK. Men hvis kilden er på et annet språk enn Norsk eller Engelsk, så vær vennlig å gjør en liten oversettelse av overskrift og et lite tekstutdrag. Hvis det ikke blir gjort, så er det også greit, om noen andre gjør det i et annet innlegg, flott. Men la oss samle alle disse grusomme sakene på en plass. "Jeg har hørt" eller "jeg har sett" innlegg er også velkommen. Tråden handler ikke bare om politisk korrekthet, men også forslag, endringer og implementeringer av/fra radikale, aka "libtards", aka "ny-hippier", aka "marxister", aka (radikale) "liberale", aka "radikale venstre".

 

Å legge til ting du har hørt eller sett tidligere er også fantastisk. Tråden har behov for å ta igjen noe av det tapte i forhold til alle disse sinnsyke tingene som allerede har skjedd og blitt gjennomført de siste 4-7 årene. Men, la oss forsøke å holde dette litt strukturert. TIL ALLE TROLL OG PROPAGANDAMAKERE, vær vennlig for en gangs skyld, hold dere borte, dette er en samletråd, ikke en gnålete diskusjon om ingenting og irrelevante pirkerier.

 

Så, takk til alle som bidrar til denne listen/samlingene av SINNSYKE nye tiltak/ting.

 

Og glem ikke, la deg ikke bli konsumert av disse folkene og disse sprø og syke tingene og ideene. Bare vær klar over at det er sinnsykt, ignorer det, le av det, bekjemp det lokalt, og hvis mulig også nasjonalt og kontinentalt. Men det er ingen prioritet. Å latterliggjøre det, le av det og ignorere det er din viktigste oppgave, ellers vil du bli konsumert av det. Be at du og alle du bryr deg om blir befridd fra galskapen, kan beholde sinnet friskt i denne vanskelig tiden og kan bli frelst fra det og ikke konsumert av det.

 

Jeg legger til en video som jeg har laget om temaet. Forhåpentligvis kan du le av det hele, forhåpentligvis kan du enes med meg at det ikke er flertallet og majoriteten som tenker eller ønsker disse sinnsyke tingene og at det fortsatt finnes håp. Forstå det den som kan, men videoen sier sannheten:

 

 

DISCLAIMER:

Jeg har personlig aldri vært konservativ eller assosiert med slike grupper. Jeg betrakter meg ikke som høyre eller høyreside eller liknende. Jeg er faktisk sosialist. Men i denne nye katastrofale tiden vi lever i så har jeg på mange måter blitt konservativ, fordi utviklingen er så kvalmende at det ikke er mulig å ikke ønske seg tilbake der vi var tidligere heller enn der vi er nå.  Jeg er fortsatt ikke "høyre" eller liknende. Jeg tar mine politiske syn fra hele det politiske spekteret på alle områder, noe som gjør at jeg overhode ikke passer inn i noen av de såkalte grupperingene. De få tingene jeg faktisk bryr meg om er: sannheten, gode løsninger, det er mulig å bygge en fremtid for mennesker, tilregnelige og fornuftige og jordnære ideer, mennesker har de samme grunnbehov og de samme ting til felles, samarbeid og fred og velstand/fremgang er mulig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For vel et år siden jeg et Tysk barne-tv program hvor de foreslår til de unge barna at om de "liker" noen av det samme kjønnet, så er det helt ok, og at de burde utforske til at de kan bli kjæreste med den aktuelle personen.

 

"Hvis du er en gutt, så kan det hende det kribler i magen når du ser en annen gutt".

 

Programmet var rettet mot barn i alderen 4-7 år.

Lenke til kommentar

Frankrike - Skoler i Frankrike vil erstatte "far" og "mor" med "foreldre1" og "foreldre2"

 

Helt utrolig. Trenger jeg å si mer?

 

"Supporters of the change say it will stop discrimination against same sex parents but critics argue it “dehumanises” parenthood, is “ugly” and could lead to rows over who gets to be “parent 1”.

 

PATETISK!

 

Kilde:

Søkeord: "french schools parent1 and parent2"

 

Eksempelkilde:

https://www.rt.com/news/451539-parent1-parent2-mother-father-france/

Lenke til kommentar

Blackface.

 

I Belgia og Nederland er det store kontroverser rundt den tradisjonelle figuren Zwarte Piet som skal være en av nissens hjelpere som kommer sydfra. Det har vært en populær person i parader og førjulsfeiring, men må blir han møtt av politiske aktivister.

8e510a08-cacd-11e7-ad8b-8b0d06dd2bb7.jpg

 

 

Å bruke mørk ansiktsmaske for huden er også regnet som rasisme av mange.

https://www.nettavisen.no/livsstil/flere-reagerer-i-sosiale-medier-mener-charcoal-masker-er-rasistiske/3423594903.html

 

At Pippi Langstrømpes pappa er «negerkonge på en sydhavsøy» er nå sensurert i Sverige.

 

I Sverige har de også utfordringer med hva de skal kalle enkelte kaker:

4704461540_184ccb3eff_507fd976ddf2b320c0

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kjent at både det meste av media og store sosiale plattformer fra USA er veldig venstrevridde.

 

Assistenter som Alexa brukes for å gi folk et ganske så venstrevridd syn på verden. De later som om de kun forholder seg til fakta, men kan fx. fortelle at Muhammed var en vis man mens Jesus er en fantasifigur. De er også stor forskjell i hvordan politiske ideologier presenteres.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har personlig aldri vært konservativ eller assosiert med slike grupper. Jeg betrakter meg ikke som høyre eller høyreside eller liknende. Jeg er faktisk sosialist. Men i denne nye katastrofale tiden vi lever i så har jeg på mange måter blitt konservativ, fordi utviklingen er så kvalmende at det ikke er mulig å ikke ønske seg tilbake der vi var tidligere heller enn der vi er nå.

 

Dytter den sykelig ideologiske venstresiden midten langt nok til venstre, så kan de fleste virke ultrakonservative :)

Husker ikke helt hva det fenomenet heter, det har en betegnelse.

Lenke til kommentar

Jeg hørte nylig at i flere byer i USA kaller de det ikke lenger "christmas tree", men har omdøpt det til "holliday tree" slik at det ikke skal være "støtende".

 

Haha.

 

:rofl:

 

Har ingen kilde akkurat nå. Tror jeg hørte det på nyheter en eller annen plass eller leste det.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Jeg hørte nylig at i flere byer i USA kaller de det ikke lenger "christmas tree", men har omdøpt det til "holliday tree" slik at det ikke skal være "støtende".

I Brygge i Nederland (Selvsagt i Belgia, har da vært der) har de formelt omdøpt sitt tradisjonelle "Kerstmarkt"(julemarked) til "Wintermarkt" for ikke å fornærme noen.

 

https://www.brugge.be/markten

Endret av robertaas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommentarene gikk amokk da Siv Jensen til en fest kledte seg ut som det som man tidligere kunne kalle "indianer". Nå kan man ikke lengere bruke den betegnelsen og det er visst ikke lengere ett eneste kostyme som det ikke er noen som kan føle seg støtt av... og helst på vegne av andre.

 

68804238.jpg?imageId=68804238&width=1024

 

Det for mange relaterte ordet "cowboy" skal heller ikke brukes lengere da ordet faktisk har 4 lag av politisk ukorrekthet:

-henviser kun til ett kjønn av dyrene

-henviser kun til en dyreart mens de faktisk håndterte flere arter

-henviser kun til ett kjønn av arbeiderne

-fremstiller arbeiderne som umodne

 

Den korrekte benevnelsen er nå "Cattle herder".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I Brygge i Nederland har de formelt omdøpt sitt tradisjonelle "Kerstmarkt"(julemarked) til "Wintermarkt" for ikke å fornærme noen.

 

https://www.brugge.be/markten

 

Fy faen.

 

Jeg kan oversette litt av det. Min Nederlandsk er ikke perfekt, men god nok til det (tror jeg). Brugge er forresten i Belgia.

 

"vintermarked (tidligere julemarked)"

"aktivt: 23 November til 1 Januar"

"et totalt fornyet konsept av 'vintermarkedet' og isbanen på markedet"..

 

Vel vel.. At dette skjer i en av de viktigste byene i Belgia er jo et skremmende varsel. Folk vil stjele julen fra oss. Den som engang var som den var, men som nå skal ødelegges av "the grinches".

 

Dette er faktisk hvem vi har med å gjøre:

post-180111-0-30738100-1550744754_thumb.jpg

 

De har gjort seg selv til dette monsteret og barneboken "the grinch who stole christmas" er i ferd med å bli en profeti. Da er det nok snart på tide å sensurere alle bøker, filmer, tegneserier osv som har med "grinchen" å gjøre.

 

:dribble:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den korrekte benevnelsen er nå "Cattle herder".

:rofl:

 

Et fantastisk innlegg. Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter i dag også! Det er så fantastisk latterlig.

 

Språkpolitiet fra 1984 er jævla morsomme, spesielt siden de tar seg selv så høytidelig samtidig som de er så latterlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"his comments come from a place of sexism and racism" - CERN
 

:omg:

 

Tragisk at folk som ikke er interessert i sannheten skal få lov til å ødelegge livene til folk som er interessert i sannheten. Dessverre har det blitt mer og mer normalt nå til dags at folk grunnløst mister jobben sin for å ikke si det som er politisk korrekt, eller for å si imot fantasier eller vrangforestillinger til visse grupper i samfunnet.

 

Meget uheldig. Det er sikkert mange som blir redde for å miste jobben sin i et slikt samfunn, men som alikevel er klar over sannheten, men lar seg dra med i løgnene til sykelige grupper i frykt for sin personlige situasjon.

Lenke til kommentar

https://www.dailymail.co.uk/news/article-1023483/You-preach-Bible-Muslim-area-What-police-told-Christian-preachers.html

I Birmingham bortviste politiet to prester som hadde en stand hvor de informerte om og delte ut flygeark med info om bibelen. Politiet omtalte dette som "hate crime" da de stod i det politiet omtalte som "muslim area".

 

I Storbrittania har også flere politifolk tidligere mistet jobben eller fått karrieren ødelagt da de har prøvd undersøke det som har vist seg å være mange muslimske gjenger som har brukt mindreårige som sexslaver. Bare det å ville undersøke noe slikt har vært så tabu at man har foretrukket å heller la flere tusen barn få livet ødelagt. I Storbritannia og Nederland har dette blitt så omfattende at man til slutt måtte innrømme at dette var et reelt fenomen og og prøvd stoppe det. I andre europeiske land nekter man undersøke om man har lignende fenomener og man sier at man kun har enkelttilfeller... og de bør helst ikke omtales av pressen.

 

Politiet handlet imidlertid helt forskjellig da Tommy Robinson sendte live utenfor en av rettssakene. Han leste bare opp offentlig tilgjengelig informasjon om rettssakene. For å ha "forstyrret den offentlige ro" ble han anholdt, tiltakt og dømt i løpet av 5 timer så her arbeidet politiet veldig raskt. Han fikk 13 måneders fengsel og ble raskt plassert der. Og det mangler ikke av tirader i norske lygemedia om hvor illle denne personer er og hvor riktig det var å plassere ham i fengsel.

 

Planen var antagelig at Tommy Robinson skulle bli drept i fengsel slik det endte med vedkommende som fikk ett års fengselsstraff for "hate crime" som skal ha vært å ha lagt fra seg skinke-sandwicher utenfor en moské i Bristol. Det er bare å google saken om noen tror jeg overdriver.

Endret av robertaas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er Oscar utdelig idag!

 

Hadde helt glemt at Kevin Hart ikke får lov å være vært for showet, etter at noen hadde gravd opp flere år gamle twitter meldinger fra kontoen hans og funnet noe de anså som "homofiendlig".

 

Snakk om å være smålige og søke enhver konfrontasjon.

 

Kilde:

Søkeord: "kevin hart oscars"

Endret av zeebra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er Oscar utdelig idag!

 

Hadde helt glemt at Kevin Hart ikke får lov å være vært for showet, etter at noen hadde gravd opp flere år gamle twitter meldinger fra kontoen hans og funnet noe de anså som "homofiendlig".

Vedkommende prøvde seg som komiker på Twitter for 10 år siden og forsøkene var heller desperate og talentløse, slik som at profilbildet til noen så ut som "gay bill board for AIDS" samt at han kalte noen "fat fag". Og dårlig humor for 10 år siden er grunn til å si opp folk nå.

 

I Virginia i USA presser mange nå guvernøren til å si opp frivillig. Den alvorlige handlingen det reageres mot er at han lot seg avbilde utkledt for 35 år siden da han gikk på skolen. Han var utkledt som en sorthudet mann og som man vet er det absolutt ingen utkledninger som er politisk korrekte lenger. De som har blitt tatt bilde av en gang de var utkledt som barn kan når som helst regne med å bli uthengt som både det ene og andre og raskt få karrieren ødelagt.

 

Og det er 4 grunner til at det ikke er noen andre som ble vert for Oscarene:

-det ville ikke vært politisk korrekt å tilby jobben til noen andre som så tydelig ikke ville vært førstevalget

-det ville ikke vært politisk korrekt å ta jobben som noen andre skulle hatt

-man hadde ikke nok tid til å søke gjennom skolebøker, tweets og alt av gammel historikk for enda en person

-selv om man hadde gjort research kunne man risikere å ha oversett noe. Ikke bli overrasket om de velger denne sikrere løsningen også neste år.

 

Om utviklingen fortsetter så må man spørre seg hva det er som er normal oppførsel idag som om 10 år kan få folk oppsagt?

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...