Gå til innhold

Ny rekord: Unik Super Mario Bros.-utgave ble nettopp solgt for vanvittige 860 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm.... tror jeg skal klore meg fast til den gamle N64-konsollen og spillkassttene noen år til jeg :p

 

EDIT: Burde være unødvendig, men glemte jo å legge til at jeg selvsagt er klar over at kassetten det her snakkes om er en NES/Famicon-kassett og ikke en N64-kassett. Jeg solgte både min NES og min SNES for mange år siden (angrer på det nå), men N64'en står fortsatt lagret. En dag blir den kanskje mye verdt den også. Det var mitt poeng ovenfor. Som sagt burde være unødvendig å utdype, men nok av "kloke" mennesker her som garantert vil henge seg opp i at jeg skrev N64, og forsøke å være en "smartass" rundt det ;)

Endret av LaKilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm.... tror jeg skal klore meg fast til den gamle N64-konsollen og spillkassttene noen år til jeg :p

 

EDIT: Burde være unødvendig, men glemte jo å legge til at jeg selvsagt er klar over at kassetten det her snakkes om er en NES/Famicon-kassett og ikke en N64-kassett. Jeg solgte både min NES og min SNES for mange år siden (angrer på det nå), men N64'en står fortsatt lagret. En dag blir den kanskje mye verdt den også. Det var mitt poeng ovenfor. Som sagt burde være unødvendig å utdype, men nok av "kloke" mennesker her som garantert vil henge seg opp i at jeg skrev N64, og forsøke å være en "smartass" rundt det ;)

 

Hehe, ha troa, det er jo Internett!

Sitter på en Atari 7800 med noen spill selv. Dessverre er forpakningen til både maskinen og spillene i forfalt fatning da de ble godt brukt av en liten meg..

Lenke til kommentar

 

Hmmm.... tror jeg skal klore meg fast til den gamle N64-konsollen og spillkassttene noen år til jeg :p

 

EDIT: Burde være unødvendig, men glemte jo å legge til at jeg selvsagt er klar over at kassetten det her snakkes om er en NES/Famicon-kassett og ikke en N64-kassett. Jeg solgte både min NES og min SNES for mange år siden (angrer på det nå), men N64'en står fortsatt lagret. En dag blir den kanskje mye verdt den også. Det var mitt poeng ovenfor. Som sagt burde være unødvendig å utdype, men nok av "kloke" mennesker her som garantert vil henge seg opp i at jeg skrev N64, og forsøke å være en "smartass" rundt det ;)

 

Hehe, ha troa, det er jo Internett!

Sitter på en Atari 7800 med noen spill selv. Dessverre er forpakningen til både maskinen og spillene i forfalt fatning da de ble godt brukt av en liten meg..

Hehe... ja er vel heller trolig at en til slutt må betale for å bli kvitt både konsoll og kassetter :p

Lenke til kommentar

Skeptisk !

Wata Games ble startet opp av noen spillsamlere i fjor, å nå har de altså gradert og solgt et SMB for nesten en million kroner?

Det høres litt for godt ut til å være sant, denne spesielle versjonen av Super Mario, det mest solgte spillet i historien, er neppe verdt den prisen?

 

Det er i så fall ny rekord for NES, det er over dobbelt så mye som et nytt Stadium Events (US-utgaven) ble solgt for, for noen år siden ($42k), samt betydelig mer enn noen NWC90 cart noen gang har blitt solgt for tidligere.

 

 

Jeg er så glad for man ikke solgte de grusomme pixel-art eskene i Skandinavia, de eskene vi fikk her var mye finere

supermariobros-eu.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...