Gå til innhold

The Division 2 begynner lukket betatesting i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med dette flopper slik som eneren. Det er jo helt likt. The Division 1.5 som det kalles på folkemunne

Jaja, de små forandringen som dere kommer til å peke på nå å rope høyt om er ikke store endringer. Hva med å kunne fks hoppe og dukke når man vil? Kjedelig repetativ grafikk... ZZZzzzzz

 

20 million solgte er en flopp?

Lenke til kommentar

Regner med dette flopper slik som eneren. Det er jo helt likt. The Division 1.5 som det kalles på folkemunne

Jaja, de små forandringen som dere kommer til å peke på nå å rope høyt om er ikke store endringer. Hva med å kunne fks hoppe og dukke når man vil? Kjedelig repetativ grafikk... ZZZzzzzz

Var opprør med tanke på grafikken i starten men spillet har triplet antall spillere nå i 2018 pga oppdateringene. Og ja 20 million solgte..... ikke en flopp nei.

Lenke til kommentar

Regner med dette flopper slik som eneren. Det er jo helt likt. The Division 1.5 som det kalles på folkemunne

Jaja, de små forandringen som dere kommer til å peke på nå å rope høyt om er ikke store endringer. Hva med å kunne fks hoppe og dukke når man vil? Kjedelig repetativ grafikk... ZZZzzzzz

Huffda! Det er ingen som tvinger deg til å spille det.

 

Det solgte vanvittig bra, argumenteret ditt er helt feil.

 

De slapp en halvferdig kjedelig spill, men jobbet hardt med å gjøre spillet bedre. Det fikk de til og fikk flere spillere til å komme tilbake, idag er det snart 3 år gammelt men peaker 10k spillere på steam charts alene.

 

Folk fikk helt hetta fordi det var et Tom Clancy spill, som en gang i tiden betydde realisme og taktikk.

 

Det er et RPG. Det handler om healing, dps og bosser. Istedet for tryllestav så får vi våpen. Jeg synes det er et friskt pust.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

så en sånn dark zone og conflict trailer nettopp, så ikke så gale ut imo.

 

Jeg har ikke spilt division siden launch ish, så selv om division 2 blir ganske likt det første så er det sikkert mye jeg ikke har prøvd der.

 

Noen som følger med som vet sånn kort hva forskjellene mellom 1 og 2 er? bare ny setting ellers same same?

Lenke til kommentar

så en sånn dark zone og conflict trailer nettopp, så ikke så gale ut imo.

 

Jeg har ikke spilt division siden launch ish, så selv om division 2 blir ganske likt det første så er det sikkert mye jeg ikke har prøvd der.

 

Noen som følger med som vet sånn kort hva forskjellene mellom 1 og 2 er? bare ny setting ellers same same?

Tror ikke de finner opp kruttet på nytt, men viderefører forhåpentligvis lærdom fra enerne som gikk igjennom en forbedringsprossess.

 

Anbefaler å gi enern et nytt forsøk om du liker action-rpg spill. Det er veldig gøy å levle opp med hverandre, Coop er i mine øyne det morsomste.

Lenke til kommentar

Tror ikke de finner opp kruttet på nytt, men viderefører forhåpentligvis lærdom fra enerne som gikk igjennom en forbedringsprossess.

 

Anbefaler å gi enern et nytt forsøk om du liker action-rpg spill. Det er veldig gøy å levle opp med hverandre, Coop er i mine øyne det morsomste.

spilte sikker 150++ timer så gjorde det som var å gjøre og hadde grommeste loot frem til ca første tilleggsgreie.

 

Kjører heller i gang på div 2 enn å gi 1ern en ny kikk. hehe

Lenke til kommentar

Når en ser hvor bra The Division faktisk endte opp med å bli. Og hvor flinke Ubisoft har vært til å følge opp på klager og fortsette å forbedre sine "service-based" spill som For Honor, Rainbow Six Siege og The Division. Så har jeg stor tro på at The Division 2 har absolutt potensiale til å bli bra.

 

Samt jeg har flere timer i spillet allerede... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regner med dette flopper slik som eneren. Det er jo helt likt. The Division 1.5 som det kalles på folkemunne

Jaja, de små forandringen som dere kommer til å peke på nå å rope høyt om er ikke store endringer. Hva med å kunne fks hoppe og dukke når man vil? Kjedelig repetativ grafikk... ZZZzzzzz

 

Nja, deler ikke dine erfaringer. Synes det er helt greit at en ikke kan hoppe når en vil. Sett så mye tull når det kommer til slik auto-hopping for å unngå alt mulig rart, noe som for meg ødelegger ett spill helt, hvis alle skulle auto-hoppet... Dukke mener jeg en burde kunne gjøre når som helst. 

 

Jeg har Division, og må si her at jeg forsøkte å gi det en mulighet. Selv synes jeg spillet er utrolig dårlig og har kun litt i overkant av 3 timer spilt. Det var ikke for meg i det hele tatt, men at andre kan like det er jo en annen sak (selv om jeg ikke forstår hvorfor :) ). Nei, når dette ville gitt meg mer så sier det vel sitt? Noen 2'er her blir det ikke her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...