Gå til innhold

Red Dead Redemption 2 har solgt til rekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo skyldes svak konsoll-hardware kanskje? Men det er ellers mye bra med disse titlene i fra Rockstar GTA5 som fremdeles får online-oppdateringer (har til gode å få meg Playstation Plus selv men..) og nå RDR2 innfrir sånn noenlunde spillmessig. Det er ihvertfall litt underholdende. Har ikke sett særlig til glitches foreløpig da (ikke kommet meg online der heller..).

Lenke til kommentar

 

Andre spillutviklere bør følge nøye med på hva det er Rockstar gjør for å få til dette (kvalitet fra ende til annen) !

 

Nå er vel dette langt fra en perfekt utgivelse. 20-30 fps over hele fjøla og ingen PC-versjon (enda).

Kun ved at fåtall plasser i spillet faller min ps4 pro noe særlig lavere enn 26 fps. 98% av tiden ligger den på stabile 30 fps. Jeg vil si det er vell innafor for et helt nytt spill av denne kaliberen ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Andre spillutviklere bør følge nøye med på hva det er Rockstar gjør for å få til dette (kvalitet fra ende til annen) !

 

Nå er vel dette langt fra en perfekt utgivelse. 20-30 fps over hele fjøla og ingen PC-versjon (enda).

Testene viser at det stort sett ligger bankers på 30 fps hele tiden, som er normalt for konsoll.

Jeg har en 165hz skjerm til pc bruk, og setter pris på høy fps i skytespill...Men er ikke plaget i det hele tatt når jeg spiller RD2 i 30

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testene viser at det stort sett ligger bankers på 30 fps hele tiden, som er normalt for konsoll.

Jeg har en 165hz skjerm til pc bruk, og setter pris på høy fps i skytespill...Men er ikke plaget i det hele tatt når jeg spiller RD2 i 30

 

Enkelte har høyere krav enn andre. Sa til meg selv at jeg aldri skal spille noe som helst i 30 fps igjen etter å ha fått hele RDR ødelagt pga den patetiske frameraten. At det faktisk i 2018 gis ut spill i 30 fps viser at de som lager spillene kun tenker på grafikk. Venter selv til PC versjonen kommer og kjøper det på billigsalg der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...