Gå til innhold

PUBG-utvikleren har utestengt over 13 millioner kontoer for juks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et helt latterlig høyt tall. Antallet spill som har solgt flere kopier totalt er jo svært begrensa. Jeg kommer nok aldri til å forstå hva som foregår i hodene til disse personene. Man spiller jo i praksis ikke noe særlig selv, men lar maskinen gjøre grovarbeidet, og alle ser jo at man jukser. Man kaster bort sin egen og andres tid, men poenget er vel kanskje å irritere andre? Logisk sett den eneste forklaringa jeg kan finne når det gjelder juks i multiplayer-spill. At enkelte kjøper spillet gang på gang etter å bli tatt for juks tyder på at vedkommende er helt blåst, i mangel av et bedre uttrykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Et spill lever normalt ca 1 år før hacking tar over senen..så 8 gjenomsnitt siller jeg et spill i 1 år før jeg legger det på is, ig hopper på neste.. gidder ikke spille med masse hackere.. blant annet Battlefield 1 har hver overinfisert med hacking de siste 5-6måendene, og proffe hax selges for ca 400 pr mående. Så det er både billig å bruke og like enkelt å få tak i som brød i butikken...jeg er en dedikert gamer.. men syntes all denne hakingen ødelegger multiplayer gamplayet.. produsentene burde heller fokusere på å lage singel player spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...