Gå til innhold

Fallout 76-betaen har fått dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt man kan fortsette der man slapp når spillet kommer ut

Det hadde iallefall vært kjekt :) Få litt forsprang :)

 

Edit: Jeg leste ikke artikkelen godt nok tyldigvis: :)

 

 

Fallout 76-betaen gir full tilgang på hele spillet, forteller Bethesda. Deltakere får utforske verdenen, kjempe mot monstre, bygge og spille sammen med venner. All fremdrift fra testperioden overføres til fullversjonen, så her kan man få et forsprang på de som ikke forhåndsbestiller.

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Der ja hehe. Tror du det blir bra da? Er litt spent jeg. Stor fan av fallout serien, men jeg vet ikke, med at dette er online føler jeg det blir så mye bugs, og glitch og server nedtid osv

Jeg vet rettes ikke, jeg håper det kan bli bra.. Har to kompiser som trolig blir med å spille når det kommer ut i Beta... blir litt merkelig å spille Fallout i multiplayer uansett..  Personlig håper jeg at dette er bare ett forsøk som går til helvette, slik at Fallout 6 blir ett fulverdig standalone spill og at de lærer av feilene sine...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig håper jeg at dette er bare ett forsøk som går til helvette, slik at Fallout 6 blir ett fulverdig standalone spill og at de lærer av feilene sine...

 

Du vet dette IKKE er Fallout 5? Kanskje i tidligste laget å tenke på oppfølgeren til et spill som ikke er annonsert ennå. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...