Gå til innhold

Treyarch lover justeringer til Call of Duty: Black Ops 4s Blackout-modus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk har alt for store forhåpninger.
Jeg liker rett og slett ikke Battle Royale spill.
Og en annen ting, selv om spillet blir solgt gjennom Battle.net er det ikke dermed sagt at de bruker Blizzards anticheat. Det er derfor de byttet over til Battle.net og la til BR, for å få opp PC-spillerbasen igjen.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Folk har alt for store forhåpninger.

Jeg liker rett og slett ikke Battle Royale spill.

Og en annen ting, selv om spillet blir solgt gjennom Battle.net er det ikke dermed sagt at de bruker Blizzards anticheat. Det er derfor de byttet over til Battle.net og la til BR, for å få opp PC-spillerbasen igjen.

 

Betaen var jo allerede 10x bedre enn både fortnite og pubg tilsammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk har alt for store forhåpninger.

Jeg liker rett og slett ikke Battle Royale spill.

Og en annen ting, selv om spillet blir solgt gjennom Battle.net er det ikke dermed sagt at de bruker Blizzards anticheat. Det er derfor de byttet over til Battle.net og la til BR, for å få opp PC-spillerbasen igjen.

Du liker ikke BR, derfor er alle andres meninger feil. Smooth.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aller siste jeg kjøpte var Cod4.

Syns bare de har gjenbrukt MW2 engine lenge nok. Merk dere at de første ukene spiller folk masse, men så etterhvert må du nok vente 20/30 min før at du kommer i lobby med 50 eller 60 spillere.

Og du ender opp å spille mot 10 stk max. Sånn er det med COD WW2 har jeg hørt fra flere. Sjekk Steam charts siden det kom ut på de fleste COD titler ?

Lenke til kommentar

Trur også blackout kommer til å trekke mange spillere, MEN hvor lenge klarer de holde på de spillerne? Det er spørsmålet.

 

De har kopiert standard BR/pubg til de grader. Safet veldig for å sikre at det blir poppis. Kommer de til å klare holde spillet interessant? om de blir størst klarer de være nyskapende og drive sjangeren fremover?

Lenke til kommentar

Jo men de har jo fått med seg en god del som ikke likte COD før, deriblant meg. Blackout gjør nok COD veldig stort igjen.

Jaja, det er helt klart. Blackout ser jo veldig kult ut. Fikk ikke med meg at Betaen var tilgjengelig på PC også, så fikk ikke testet selv, men jeg skjønner greia.

 

Holder en knapp på Battlefield sin BR personlig. Spent på å se hvordan den blir. Men det er litt OT så lar det bli med det.

Lenke til kommentar

 

Betaen var jo allerede 10x bedre enn både fortnite og pubg tilsammen.

Tja. 10hz servertick. Eeeek.

Meh. Kanke bruke en enkelt spesifikasjon og dra konklusjoner. Jeg er skikkelig kresen når det kommer til shooters og jeg hadde personlig lite problemer med hitreg og lag i betaen. Selv med 90 fps lock og 70 ping var det mer enn smooth nok til å skyte folk i nøtta. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...