Gå til innhold

Et lass Final Fantasy-spill er på vei til Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Samtlige av Final Fantasy-titlene til Switch kommer neste år, men har ennå ikke fått noe dato."

 

Ikke helt korrekt. Final Fantasy XV: Pocket Edition ble også annonsert, og er ute allerede nå. I tillegg kommer World of Final Fantasy sjette november i år. Chocobo's Mystery Dungeon kommer i vinter, men kan jo være både før og etter nyttår. :)

 

Gleder meg minst like mye til neste Animal Crossing. En liten stund der håpet jeg det var en Animal Crossing/Smash Bros spin-off. Folkene i Smash Bros trenger jo et sted å hvile mellom slagene? :p Men bra blir det jo uansett. Og Isabelle i Smash Bros? Ganke uventet, men kan bli morsomt å se i praksis. Hun er jo så ikke-voldelig som det går ann å få det.

 

Rimelig mye annet snacks her også. Cities: Skyline til Switch? Ute allerede i dag? WTF... :D Dette er den Direct'en de burde ha vist frem på E3.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som lurer på hvor det ble av Final Fantasy 8? Og er det bare jeg som gleder seg sinnsykt til Daemon x Machina?

 

Ellers grei Direct dette. FF7 på en Nintendo konsoll etter alle disse årene :D en rar følelse. Gleder meg mer til den enn til remaken egentlig.

 

Switch online? Nnntjaaaa....

 

Gleder meg også masse til Daemon x Machina ? Og FF7 på Switch er jo bare konge. Nok et gjensyn med Sephiroth :D Helt fantastisk at Final Fantasy XII: The Zodiac Age også kommer. Harvså mange gode minner fra det spillet :) Endret av Jadele
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det bare jeg som lurer på hvor det ble av Final Fantasy 8? Og er det bare jeg som gleder seg sinnsykt til Daemon x Machina?

 

Ellers grei Direct dette. FF7 på en Nintendo konsoll etter alle disse årene :D en rar følelse. Gleder meg mer til den enn til remaken egentlig.

 

Switch online? Nnntjaaaa....

 

Gleder meg også masse til Daemon x Machina ? Og FF7 på Switch er jo bare konge. Nok et gjensyn med Sephiroth :D Helt fantastisk at Final Fantasy XII: The Zodiac Age også kommer. Harvså mange gode minner fra det spillet :)

Jeppsy! At de lager mechene litt som instrumenter er og noe veldig artig med det. Ser ut til å bli et passe unikt spill på flere områder.

 

FF7 på Switch, ja. Det skal nok spilles. Hadde det på PS1 OG PC i sin tid (har de sikkert ennå noe sted). Ble aldri ferdig med den faktisk. Kanskje denne gangen :)

 

Men synes uansett det er rart at FF8 ikke ble med på leken. Selv om det er Final Sci-Fi egentlig, så digga jeg spillet.

 

Nå er det bare å satse på at de gir ut de 6 første til Switch. DA er jeg med!

Lenke til kommentar

Er det fordi FF8 har vært noe av et sort får i serien tro? En merkelig utelatelse. Det skulle være null problem å porte den sammen med 7 og 9.

 

De har ikke uttalt seg om det, som egentlig gjør det enda rarere. Burde gå knirkefritt å porte 8'ern sammen med dr andre, som du nevner. Selv om det var et rent SciFi spill sp var det konge (må sies jeg liker Scifi mer enn fantasy, da). Håper ihvertfall de forklarer dette snarest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...