Gå til innhold

IGN ga anmelder sparken etter anklager om plagiat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var stemmen til IGN sin anmelder? Veldig god stemme og mer behagelig å høre på enn den andre kanalen xD

 

Det var stemmen til Filip Miucin, som skamløst plagierte. For 10-15 år siden hadde dette kanskje gått, men i dag er vi så tett koblet på internett at det er vanskelig å fatte hvor dum det går an å bli...

 

Hva stemmen gjelder tar jeg heller heller en litt speeda Ray Romano (Boomstick Gaming) fremfor den overdramatiske "cool gamer"-stemmen. Men det er vel det kidsa vil ha om dagen. Jeg foretrekker en stemme som ihvertfall minner om den stemmen folk flest bruker til vanlig dagligdags tale.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det her beviser hvor useriøst anmeldelsene til IGN virkelig er da, når anmelderne selv ikke gidder å gjøre opp sine egne meninger om spill.................

 

Litt merkelig tolkning av situasjonen med tanke på at IGN gav ham sparken på under en dag. Det er tydelig at de ikke tar lett på dette.

Selvsagt gjør de det for å redde ansikt. Hadde ikke opprinnelige anmelder sagt ifra så har IGN latt det gå. De mangler kontroll tydeligvis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det her beviser hvor useriøst anmeldelsene til IGN virkelig er da, når anmelderne selv ikke gidder å gjøre opp sine egne meninger om spill.................

 

 

Haha what?

IGN har etter min mening anmeldere/journalister på et veldig høyt nivå. De valgte å ansette en YouTuber uten faglig utdannelse. Viste seg kanskje ikke være er heldig valg. Han har ikke utmerket seg noe særlig positivt på NVC heller. Men å kalle skribentene til IGN useriøse later til å ha lite innsikt og er i seg selv en useriøst anklage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Var stemmen til IGN sin anmelder? Veldig god stemme og mer behagelig å høre på enn den andre kanalen xD

 

Det var stemmen til Filip Miucin, som skamløst plagierte. For 10-15 år siden hadde dette kanskje gått, men i dag er vi så tett koblet på internett at det er vanskelig å fatte hvor dum det går an å bli...

 

Hva stemmen gjelder tar jeg heller heller en litt speeda Ray Romano (Boomstick Gaming) fremfor den overdramatiske "cool gamer"-stemmen. Men det er vel det kidsa vil ha om dagen. Jeg foretrekker en stemme som ihvertfall minner om den stemmen folk flest bruker til vanlig dagligdags tale.

Nå er ikke jeg en kid, og jeg foretrekker rolige stemmer i en anmeldelse - Stigmatisering er noe vi burde spare oss for :p
Lenke til kommentar

 

Var stemmen til IGN sin anmelder? Veldig god stemme og mer behagelig å høre på enn den andre kanalen xD

 

Det var stemmen til Filip Miucin, som skamløst plagierte. For 10-15 år siden hadde dette kanskje gått, men i dag er vi så tett koblet på internett at det er vanskelig å fatte hvor dum det går an å bli...

 

Hva stemmen gjelder tar jeg heller heller en litt speeda Ray Romano (Boomstick Gaming) fremfor den overdramatiske "cool gamer"-stemmen. Men det er vel det kidsa vil ha om dagen. Jeg foretrekker en stemme som ihvertfall minner om den stemmen folk flest bruker til vanlig dagligdags tale.

Folk er forskjellige og godt er det. Cool gamer stemmen haha, joda, jeg syns den var langt mer smooth å høre på i mine ørekanaler. Er vel en kid jeg da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...