Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fleshlight har du? Vurderer ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes sleeves er de beste. Langt bedre enn Fleshlight. Enklere å bruke og enklere å holde rene samt de er billigere. Du handler mønster etter hvor mye stimuli du liker. De er mindre (men selvfølgelig fleksible) så om du er typen som liker å hamre lysken så er det muligens ikke for deg.

 

post-389336-0-63695600-1532505402_thumb.jpg

Lenke til kommentar

"Hva slags"

 

(Og strengt tatt er vel "Fleshlight" et varemerke, men jeg vet ikke helt hva den generiske termen er på Norsk.)

Fleshlight er termen som normalt sett brukes for denne type masturbatorer på samme måte som at magic wand som regel brukes til å beskrive en annem type maaturbator selv om det også strengt tatt er et produkt.

 

Ganske sikker på at det ikke er noen som blir forvirret rundt hverken det eller "hvordan". Jeg er selv fra vestlandet og derfor ikke noen ekspert i østlandske dialekter, men har familie fra østlandet og er helt sikker på at jeg har hørt dem bruke "hvordan" som "hvilken/hva slags/hva for en". "hvordan bil er det?.

Det kan være en måte som er vanlig å snakke i et område eller der kan være en vanlig feil som ofte henger igjen fra barndommen. I mitt område er det veldig vanlig at barn bøyer "gi" (å gi noe, du gav noe) feil så det er ganske vanlig her at folk sier "jeg gidde den til deg igår".

 

Men igrunn - who gives a shit?

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...