Gå til innhold

Sables trailer viser det som kanskje er E3s mest grafisk unike spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er https://twitter.com/Jbrekkie som står for musikken. :)

 

Mange takk! Musikken alene ga skikkelig atmosfære, og grafikken så ut til å passe veldig bra sammen med den. Så denne skal på "wishlist" umiddelbart. "Unik" grafikk stemmer kanskje i den forstand at det kanskje ikke er gjort i et video spill før, men gir meg kraftige vibber til en tegne stil i noen tegneserier fra ~80 tallet? Var ihvertfall da jeg leste dem. Så ikke dårlig, men bare skikkelig "har sett før" følelse, og dermed ikke "unik" som sådan for meg. Men kan for livet mitt ikke huske hvilken(e) serie® jeg tenker på? Noe fransk eller belgisk kanskje?..  :hmm:

Lenke til kommentar

Fikk veldige mange assosiasjoner til Kaze no tani no Naushika (Nausicaä of the Valley of the Wind) av den traileren. Flyvingen (og effektene knyttet til det), lyden av vind i ørkenen, overgangen fra ørkenen til de få områdene uten (og da bare med litt planter), osv.

Jeg tenkte også på Valley Of The Wind da jeg så den. Tenkte av en eller annen grunn også på tegnefilmserien Shagma - Reisen Til Jordens Indre (Les Mondes Engloutis), som gikk på barne-tv på 80-tallet.

 

De har tydeligvis hodene på riktig plass når det gjelder grafikk og musikk, så håper virkelig at det er noe gameplay her og ikke bare ender opp som en gåsimulator, for det hadde vært å kaste bort et voldsomt potensiale.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Fikk veldige mange assosiasjoner til Kaze no tani no Naushika (Nausicaä of the Valley of the Wind) av den traileren. Flyvingen (og effektene knyttet til det), lyden av vind i ørkenen, overgangen fra ørkenen til de få områdene uten (og da bare med litt planter), osv.

 

Jeg elsker Nausicaä, både filmen og tegneserien, men klarer ikke å se så mye sammenheng her. Derimot slo det meg med en gang at spillskaperne må ha vært store fans av Moebius, traileren ser jo akkurat ut som en filmatisering av hans tegneserier ville gjort:

https://www.iamag.co/the-art-of-moebius/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...