Gå til innhold

Historien i Wolfenstein fortsetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wolfenstein new order hadde max mengde "historie" (når man har spilt det et par ganger er det uturolig mye "ikke gameplay" og mye løpe rundt. Der er max 2 timer i det spillet som faktisk er Wolfenstein  hvor du dreper nazister. resten er hent ditt eller hør på folk snakke. 

Og i 2eren er det enda mer av dette. 

 

Nei Doom gjorde det riktig, om jeg vil ha kompleks og gripende historie spiller jeg ikke FPS i den klassiske stilen, finnes mange FPS som har en bra historie, men når jeg spiller Doom og Wolfenstein vil jeg bare drepe fiender i 6-12 timer uten avbrudd. 

Lenke til kommentar

Wolfenstein new order hadde max mengde "historie" (når man har spilt det et par ganger er det uturolig mye "ikke gameplay" og mye løpe rundt. Der er max 2 timer i det spillet som faktisk er Wolfenstein  hvor du dreper nazister. resten er hent ditt eller hør på folk snakke. 

Og i 2eren er det enda mer av dette. 

 

Nei Doom gjorde det riktig, om jeg vil ha kompleks og gripende historie spiller jeg ikke FPS i den klassiske stilen, finnes mange FPS som har en bra historie, men når jeg spiller Doom og Wolfenstein vil jeg bare drepe fiender i 6-12 timer uten avbrudd. 

 

 

Føler det helt annerledes, jeg elsker skikkelige historier i FPS, Darkness, Riddick og Wolfenstein er veldig gode på det.

Lenke til kommentar

Føler det helt annerledes, jeg elsker skikkelige historier i FPS, Darkness, Riddick og Wolfenstein er veldig gode på det.

 

Det er ikke noe feil med gode historier i FPS, men du så kanskje jeg skrev klassike stilen. 

Doom og wolfenstein skal du drepe horder på horder av fiender mens du er i FPS transe. 

Det skjer ikke når du konstant blir avbrutt av historie og scenematics. 

Wolfenstein skulle vært mer Doom mindre mindre witcher.  Og Wolfenstein 2 gikk enda mer Witcher. 

Som sagt det er max 2 timer du faktisk bruker i wolfenstein 1 på å drepe nazister og det er liksom det spillet skal handle om. 

Historien er helt grei første gang du spiller det, men alle de andre gangene trekker historien ned tempo, jeg vil starte spillet og drepe nazister, ikke sitte gjennom 20 minutter med historie for å drepe nazister i 15 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...