Gå til innhold

SNIKTITT: Apple iOS 12 Beta – Dette var overraskende stabilt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med databruk? Har de omsider klart å få plass en måte å se forbruk av mobildata over et gitt tidsrom, slik det har vært mulig på Android i lang tid? Synes det er helt utrolig at man kun ser forbruk siden sist gang man nullstilte telleren, hvem husker å gjøre det hver måned?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Takk for den fine artikkelen. Den hjelper meg absolutt med å takle at jeg blir nødt til å vente helt til public beta kommer før jeg får testet ting selv. ?

 

Hvorfor må du det? Jeg er ikke registrert utviklet men har installert iOS 12...

Bare å installere en betaprofil... Fungerer ypperlig på både min Apple Watch og iPhone X.
Lenke til kommentar

Etter du avslutter en telefon samtale fikk jeg det som et kort i app switcher, å det kan ikke fjernes.

 

Sms vil ikke sende lenger.

 

Nøkkel-ikonet som dukkker opp på tastaturet når du skal skrive inn passord til en nettside henger igjen i tallet 0, vis du tar opp tastaturet igjen.

 

Noen bugs jeg har funnet.

Iphone 7 plus 32gb

Lenke til kommentar

Herre gud, er det ikke nok med avatarene folk jasser med i snapchat? For ikke å snakke om filter. Folk spammer jo med de samme meningsløse tingene i ett sett. Hvor mange gang har vi ikke sett folk spy regnbuer nå? Morro en gang...

 

Spør du oss eller herren selv ?

Filtere slipper du nok ikke unna i fremtiden.

 

Amen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på angående databruk og mulighet til å sette maks bruk som i android. En annen ting jeg håper iOS en gang i fremtiden kommer med, er muligheten til å velge å sette wifi tale prioritert før 4G tale og ikke minst kunne velge navn på hotspot istedet for å måtte endre navnet til enhet. «xxxxxx sin iphone» er litt tungvint når hotspot heter det samme..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

"Du trenger ikke lenger trykke og holde til den røde x-en dukker opp for å kverke apper i iOS 12. Nå er det bare å flikke appen rett opp med tommelen hvis den gjør ugagn. Generelt bør du uansett ikke gjøre dette hvis ikke appen slutter å virke."

 

Hæ? Hvis det er dobbeltrykk og sveip opp for å lukke appen dere mener så har dette fungert siden iOS10?

 

Hvis ikke så aner jeg ikke hva dere mener..

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...