Gå til innhold

Nå Super Smash Bros. til Nintendo Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge at dere dekker Directen. Den smash-teaseren var episk. Kult med BotW-Link, men det blir spennende å se hvilke andre nye karakterer som kommer. Forhåpentligvis er Crash Bandicoot med.

 

Antar Smash kommer mot julesalget, og jeg er spent på hvor godt Switch kommer til å selge på grunn av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Konge at dere dekker Directen. Den smash-teaseren var episk. Kult med BotW-Link, men det blir spennende å se hvilke andre nye karakterer som kommer. Forhåpentligvis er Crash Bandicoot med.

 

Antar Smash kommer mot julesalget, og jeg er spent på hvor godt Switch kommer til å selge på grunn av det.

 

Selv om Sony ikke eier rettigheter på Crash lenger, tror du at den tidligere PlayStation frontfiguren dukker opp på smash? Både cloud og Snake har jo hatt serier som har tilhørt/vært på Nintendo så de fikk sikkert litt mer grønt lys. Men crash har jeg vanskeligheter med å se der. Don’t Get me wrong, hadde digget det. Men er tvilsom

Lenke til kommentar

Jeg tenker på mengden porter som er kommet til Switch, samt det forhold at det kun er fire år siden forrige Smash kom ut (i mellomtiden har mye arbeid gått med til DLC for dette spillet).

 

Men ingenting ville være bedre enn om det var et helt nytt spill. Switch gir nye muligheter for spillet, herunder at flere skjermer ikke gjør det nødvendig å zoome ut til alle karakterer på en gang. Enhver som har myst mot en TV-skjerm i 8-player Smash vet hva jeg snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det vært en port så tror jeg de hadde annonsert det som en port av WiiU Smash. Har troa på at de nå bare kaller spillet Super Smash Bros og legger til nytt innhold regelmessig. Dette er et smash-spill som skal vare resten av Switch sin levetid.

 

Det er dette jeg håper på, men en port med all DLC inkludert hadde vært greit det og. Jeg er uansett glad for at det kommer. Smash og Mario Kart er jo alltid spill som følger konsollen gjennom hele levetiden, med unntak av Melee som hold mye lenger.

 

Alt vi har å gå etter er teaseren, men jeg klarer ikke å fatte hvorfor dette er et faktisk spørmål fra så mange. Selvsagt er det jo et helt nytt spill. Det er absolutt ingenting som tyder på noe som helst annet, og veldig mye som tyder på at det er helt nytt spill.

 

Nå har jo mange av de store utgivelsene på Switch vært porter og oppussede utgaver fra Wii U og det er jo et spørsmål som er verdt å stille, selv om ingen har svar.

Lenke til kommentar

Nå har jo mange av de store utgivelsene på Switch vært porter og oppussede utgaver fra Wii U og det er jo et spørsmål som er verdt å stille, selv om ingen har svar.

 

Vi fikk flere nye porter selv i denne directen, og samtlige har blitt omtalt som porter helt fra starten. Så hvorfor i all verden skal Smash være et unntak? Alt vi fikk var en kryptisk teaser. Selvsagt er det et helt nytt spill. Fatter ikke at noen kan tro noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå har jo mange av de store utgivelsene på Switch vært porter og oppussede utgaver fra Wii U og det er jo et spørsmål som er verdt å stille, selv om ingen har svar.

 

Vi fikk flere nye porter selv i denne directen, og samtlige har blitt omtalt som porter helt fra starten. Så hvorfor i all verden skal Smash være et unntak? Alt vi fikk var en kryptisk teaser. Selvsagt er det et helt nytt spill. Fatter ikke at noen kan tro noe annet.

Du trenger ikke å ta det som en personlig fornærmelse, jeg bare påpeker resonementet for spørsmålet. Personlig synes jeg at teaseren peker mot ett helt nytt spill, men det må være lov å komme med spørsmålet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt vi har å gå etter er teaseren, men jeg klarer ikke å fatte hvorfor dette er et faktisk spørmål fra så mange. Selvsagt er det jo et helt nytt spill. Det er absolutt ingenting som tyder på noe som helst annet, og veldig mye som tyder på at det er helt nytt spill.

Nå har jeg forsåvidt blitt mer eller mindre overbevist om at dette kan anses som et helt nytt spill, men i alle fall før teaseren vil jeg påstå at det var en del grunner til å anta at vi ville få en port/remaster (med en del antatt ekstrainnhold, selvfølgelig).

 

-Det ville gitt mening med en sammenslått utgivelse av begge versjonene av Smash 4, slik som med Hyrule Warriors, siden mange gikk glipp av spillet på Wii U, og 3DS-versjonen åpenbart var subpar. 

-Det versjonsekslusive innholdet ville sørget for noen friske opplevelser for alle som kun spilte én av Smash 4-versjonene. 

-Alle som ikke kjøpte alt DLC-innholdet (antar dette er ganske mange) vil få nok nytt til at en port ville vært verdt pengene. 

-Sakurai sa etter utgivelsen av Smash 4 at han antakelig ikke ville lage en oppfølger

-Usedvanlig kort tid fra reveal til release. Før directen var det mange som forventet at Smash ville bli utgitt i en eller annen form omtrent samtidig med den nye online-tjenesten. Nå vet vi også at det maksimalt blir 9 måneder ventetid, satt opp mot 17/18 måneder for Smash 4 og 20 måneder for Brawl

-Rosteren er STOR nå, og det begynner å bli få ikoniske karakterer som ikke allerede er med. Det er naturlig å anta at økningen i rosterstørrelse vil bli mindre med nye utgivelser. Hvis smash 5 hadde blitt annonsert som en utvidet port, kunne noen ekstra baner og karakterer blitt ansett som en bonus, mens et helt nytt spill vil sammenlignes med forgjeneren, og muligens komme negativt ut. Klager over for få nye karakterer osv. 

-Muligens litt anekdotisk, men min følelse av fandomet er at de fleste ville vært godt fornøyd med en port. Før forrige spill var det en enorm hype rundt å få et helt nytt Smash, men nå har jeg sett de fleste holdninger være "Bare gi oss Smash til Switch i en eller annen form". 

 

Som det påpekes ble det ikke annonsert som en port, i motsetning til alle de andre portene, og vi kan vel derfor anta at det er et helt nytt spill. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...