Gå til innhold

Audi viser frem prototypen på sin nye elbil for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ser noe bedre ut denne ja en konkurrenten model X :)

 

Synes du ja...

Ja hver sin smak :) i mine øyner ser model x helt grusom ut..

Og manges øyne ser denne Audien helt grusom ut

Ja om man ikke liker Audi så skjønner jeg det siden denne ser ut som en helt vanlig nyere Audi. Tiden vill vise hvem som selger mest når de tyske merkene inntar markedet for fullt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ser noe bedre ut denne ja en konkurrenten model X :)

 

Synes du ja...

Ja hver sin smak :) i mine øyner ser model x helt grusom ut..

Og manges øyne ser denne Audien helt grusom ut

Ja om man ikke liker Audi så skjønner jeg det siden denne ser ut som en helt vanlig nyere Audi. Tiden vill vise hvem som selger mest når de tyske merkene inntar markedet for fullt :)

Hvis de lager 10000 i året som planen er blir det ikke mange som blir solgt

Lenke til kommentar

Hjelper ikke så mye med paneler som passer når girkassa havarerer, viktige sensorer svikter eller de finner masse metallspon i olja etter 100-150 tusen km... Flotte biler, men laget for de som kjøper nye biler og bytter de ut regelmessig!

 

Kanskje de endelig klarer å lage en driftsikker bil med denne, når de slipper å forholde seg til kompleksiteten til en forbrenningsmotor?

Endret av Elgen-Hansi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelper ikke så mye med paneler som passer når girkassa havarerer, viktige sensorer svikter eller de finner masse metallspon i olja etter 100-150 tusen km... Flotte biler, men laget for de som kjøper nye biler og bytter de ut regelmessig!

 

Kanskje de endelig klarer å lage en driftsikker bil med denne, når de slipper å forholde seg til kompleksiteten til en forbrenningsmotor?

 

Psst, Audi lager ikke grikasser ;) 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hjelper ikke så mye med paneler som passer når girkassa havarerer, viktige sensorer svikter eller de finner masse metallspon i olja etter 100-150 tusen km... Flotte biler, men laget for de som kjøper nye biler og bytter de ut regelmessig!

 

Kanskje de endelig klarer å lage en driftsikker bil med denne, når de slipper å forholde seg til kompleksiteten til en forbrenningsmotor?

 

Høres ut som du har kjøpt deg et mandagsprodukt, og forsøker å dra et helt bilmerke under en kam. Å si at Audi enda ikke har lagd en driftsikker bil blir rimelig tåpelig.

 

Men sikkert godt for deg å få blåst ut, da :)

 

https://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/i/3yjzd/her-er-bruktbilene-med-faerrest-feil

Mercedes E-klasse tett fulgt av Audi Q5 og Audi A5 er de mest feilfrie bruktbilkjøpene uavhengig av bilvariant og kjørelengde.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...