Gå til innhold

Et nytt Crash Bandicoot-spill kan være på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice. Om Crash på PC støtter å kjøre i 60fps så kjøper jeg det lett igjen. Blir utrolig kult om Vicarious Visions nå har fådd muligheten å lage sitt eget Crash Bandicoot spill. Håper bare de følger den klassiske Crash 1-3 oppskriften og ikke 3D platformer oppskriften til senere Crash spill.

 

Selv om Super Mario Odyssey er ett kanonbra 3d platformer spill så hadde jeg det mye kjekkere med N-Sane Trilogy og Donkey Kong Country: Tropical Freeze.

Lenke til kommentar

Det var én ting å pusse opp gamle spill, men å lage et helt nytt? Skeptisk.

 

Ja, men så tok de ikke bare å pusset opp gamle spill. De lagde dem på nytt igjen fra bunnen av. Noe som er mye mer krevende enn en remaster. The Last of Us på PS4 f.eks er en remaster. Spill som N-Sane Trilogy og Shadow of the Colossus på PS4 er remakes som er laget på nytt igjen fra bunnen av med oppskriften til de originale spillene, men uten å bruke noe av de originale tingene til annet enn referanse.

 

Vicarious Visions har tidligere laget egne Crash spill til GBA som er faithful til originale crash. Etter å ha spilt N-Sane trilogy så har jeg tro at dem kan gjøre en god jobb. Er spent å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...