Gå til innhold

E-SPORT: Overwatch-proff bøtelagt og utestengt etter homofobisk utsagn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så klart er ikke dette greit men hallo, i gaming verden er da dritt slenging ganske normalt, ser ikke helt problemet, hvor mange kids er det ikke daglig som sier,sug kukk,gay, drep deg selv,taper osv osv, skal cs go foreksempel banne alle?

 

Om det hadde vert normen å utestenge så fort det ble sagt noe slik så kansje det hadde blitt slutt på det?

 

At det har blitt normalt å si det blandt ungdommen gjør det ikke greit.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Så klart er ikke dette greit men hallo, i gaming verden er da dritt slenging ganske normalt, ser ikke helt problemet, hvor mange kids er det ikke daglig som sier,sug kukk,gay, drep deg selv,taper osv osv, skal cs go foreksempel banne alle?

 

Det er vanlig, men det bør ikke være det.

 

Få det bort

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bra at også klubben selv tar tak og ikke kun lener seg på straffen fra Blizzard.

 

Er mange som prøver å ta fyren i forsvar fordi han ikke er vant med å være i søkelyset, men ærlig talt, den dagen du signerer en proff-kontrakt, av egen fri vilje, så tar du på deg et ansvar og har å te deg deretter, punktum.

 

Om du vil slippe unna (med mindre du blir rapport) med "skjit-snakk" og slenge med leppa når du blir forbannet så kan du holde deg til streaming. Jeg forstår argumentet til f.eks. MonteCristo og Crumbz om at spillere ikke ber om å bli forbilder, men den dagen du VELGER å representere et lag og en organisasjon, så tar du på deg et ekstra ansvar. Hvis spillerne faktisk leser kontraktene sine blir jeg veldig overrasket om de ikke snubler over et par punkter om "representasjon" og "oppførsel".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Dette moralhysteriet er brød og sirkus for massene.

Imens den vestlige nasjonalstaten, velferdssystemet, vår kultur, identitet og verdier undergraves av endeløs masseimmigrasjon fra dysfunksjonelle og uproduktive kulturer fra den tredje verden, så hyler den venstreliberale moralmobben om "sårende ord".

Hva om gamer.no snakket om hvordan folk blir undertrykket i den muslimske verden, som nå strømmer inn i Vesten? F.eks. jøder nektes innreise i 10+ muslimske land, kvinner er annenrangs borgere, homofili straffes med døden, kristne utsettes for etnisk rensing osv. Å nei, la oss heller skrive artikler om folk fra verdens mest tolerante samfunn, som en sjelden gang i blant slenger med leppa.

 

Nei, jeg ville ikke ha sagt disse homofobe tingene selv, men hvis gamer.no fortsetter med dette venstreliberale hysteriet, så frister det meg å skru på adblock. Vi har allerede NRK, VG, Dagbladet, Aftenposten etc., og det er ikke nødvendig at også Gamer.no blir SJW-journalister.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Dette moralhysteriet er brød og sirkus for massene.

 

Imens den vestlige nasjonalstaten, velferdssystemet, vår kultur, identitet og verdier undergraves av endeløs masseimmigrasjon fra dysfunksjonelle og uproduktive kulturer fra den tredje verden, så hyler den venstreliberale moralmobben om "sårende ord".

 

Hva om gamer.no snakket om hvordan folk blir undertrykket i den muslimske verden, som nå strømmer inn i Vesten? F.eks. jøder nektes innreise i 10+ muslimske land, kvinner er annenrangs borgere, homofili straffes med døden, kristne utsettes for etnisk rensing osv. Å nei, la oss heller skrive artikler om folk fra verdens mest tolerante samfunn, som en sjelden gang i blant slenger med leppa.

 

Nei, jeg ville ikke ha sagt disse homofobe tingene selv, men hvis gamer.no fortsetter med dette venstreliberale hysteriet, så frister det meg å skru på adblock. Vi har allerede NRK, VG, Dagbladet, Aftenposten etc., og det er ikke nødvendig at også Gamer.no blir SJW-journalister.

 

Dette er en sak om en spiller... Altså noe som har med spill å gjøre...

Om du vil høre om ting som ikke har med spill å gjøre, hvorfor være på en spill side da?

Lenke til kommentar

Dette moralhysteriet er brød og sirkus for massene.

 

Imens den vestlige nasjonalstaten, velferdssystemet, vår kultur, identitet og verdier undergraves av endeløs masseimmigrasjon fra dysfunksjonelle og uproduktive kulturer fra den tredje verden, så hyler den venstreliberale moralmobben om "sårende ord".

 

Hva om gamer.no snakket om hvordan folk blir undertrykket i den muslimske verden, som nå strømmer inn i Vesten? F.eks. jøder nektes innreise i 10+ muslimske land, kvinner er annenrangs borgere, homofili straffes med døden, kristne utsettes for etnisk rensing osv. Å nei, la oss heller skrive artikler om folk fra verdens mest tolerante samfunn, som en sjelden gang i blant slenger med leppa.

 

Nei, jeg ville ikke ha sagt disse homofobe tingene selv, men hvis gamer.no fortsetter med dette venstreliberale hysteriet, så frister det meg å skru på adblock. Vi har allerede NRK, VG, Dagbladet, Aftenposten etc., og det er ikke nødvendig at også Gamer.no blir SJW-journalister.

Vi har i det minste truet et lag som kalte seg noe med "jødejegere" med å ikke få delta i Telenorligaen

 

Så jeg vil påstå at vi er rimelig konsekvente begge veier, om ikke annet :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...